Goliat Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Van dat kaartje mist 1 Vortrex. Ik zal daar wel even een kaartje van maken . @Goliat: Hij kon het zelf wel vinden hoor. Anders zei hij het wel, dat hij het niet kon vinden Nou ja ik had zelf al een beetje moeite om het te vinden, vandaar. En ik wou zo voorkomen dat hij het niet zou kunnen vinden. Maar we raken off-topic. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Een hoovercraft blijft drijven omdat er lucht met grote kracht onder de rubberen 'rok' wordt geblazen. Als je uitstapt, slaat de motor soms af. Daarom wordt er geen lucht meer onder de rok geblazen, en zal de hoovercraft zinken. Dat is dus geen toeval. Tja, zo klinkt het best logisch, dat zal he twaarshcijnlijk zijn... De volgende keer zet ik hem wel ff op land voordat ik verder ga maar zo rockstar games zo goed over alles nadenken?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Voordat ik verder ga maar zo rockstar games zo goed over alles nadenken?? Ja zeker. Ik weet zeker dat ze over alles goed hebben nagedacht. Dit topic is al gesloten, maar dat is ook een grapje. Zoals Dizzee daar al aangeeft probeert Rockstar alles zo professioneel mogenlijk te maken en alles zo realistisch mogenlijk te maken. Alles moet kloppen, zo hebben ze dat van de Vortrex ook laten kloppen. Alles is precies goed, gelukkig zijn er toch nog mensen die nadenken (Rockstar) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.