Froop Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Slechts drie maanden hield het stand. Rapper Eminem en zijn jeugdliefde Kimberly Scott waren op 14 januari voor de tweede keer met elkaar in het huwelijk getreden, maar medewerkers van de rechtbank in het Amerikaanse Detroit hebben bevestigd dat de muzikant inmiddels de scheiding heeft aangevraagd. Hun eerste huwelijk liep in 2001 na ruim twee jaar op de klippen.De 33-jarige Marshall Bruce Mathers III en de 30-jarige Kim leerden elkaar kennen op de middelbare school. Beiden groeiden ze op in een arme buitenwijk van Detroit. Eminem en Kim zijn de ouders van een 9-jarige dochter, Hailie. Het eerste huwelijk eindigde in een fel juridisch gevecht om het kind. De haat-liefde verhouding tussen Eminem en zijn jeugdliefde was onderwerp in een aantal songs van de rapper. Bron:Fok.nl Dit had ik al verwacht, aangezien ze altijd zo snel bij en uit elkaar gaan. Het lijkt me ook wel shit voor hun dochter, zijn haar ouders net weer getrouwd, gaan ze weer scheiden. Bewerkt: 5 april 2006 door Froop Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Je ziet het telkens vaker gebeuren hé Ik krijg een beetje de indruk dat sommige dingen meer om het geld gaan. (vrouw van man). Wie is dat met me eens? En trouwens nu heeft dat kind weer meer onzekerheid. Reageren
Slimm Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Shit, je bent me net voor Ik zag het ook al op wat Eminem sites en juize.fm, jammer, hij leek wel weer gelukkig en het was veel beter voor Hailey. Reageren
.Syfes Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Slechts drie maanden hield het stand. Rapper Eminem en zijn jeugdliefde Kimberly Scott waren op 14 januari voor de tweede keer met elkaar in het huwelijk getreden, maar medewerkers van de rechtbank in het Amerikaanse Detroit hebben bevestigd dat de muzikant inmiddels de scheiding heeft aangevraagd. Hun eerste huwelijk liep in 2001 na ruim twee jaar op de klippen.De 33-jarige Marshall Bruce Mathers III en de 30-jarige Kim leerden elkaar kennen op de middelbare school. Beiden groeiden ze op in een arme buitenwijk van Detroit. Eminem en Kim zijn de ouders van een 9-jarige dochter, Hailie. Het eerste huwelijk eindigde in een fel juridisch gevecht om het kind. De haat-liefde verhouding tussen Eminem en zijn jeugdliefde was onderwerp in een aantal songs van de rapper. Bron:Fok.nl Dit had ik al verwacht, aangezien ze altijd zo snel bij en uit elkaar gaan. Het lijkt me ook wel shit voor hun dochter, zijn haar ouders net weer getrouwd, gaan ze weer scheiden. Ik vind dat Eminem geen type is voor een relatie te hebben, omdat hij heeft het te druk en dan maken ze ruzie . Reageren
Yohan Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Opmerking: Mischien beter om je topic titel wat duidelijker te maken vorige keer... Helaas had ik dit al voorspeld. Vind het heel jammer voor Marshall, en vooral ook voor Hailey... Mischien wel iets positiefs overigens, Mischien gaat ie wel weer rappen... Reageren
Jon-asses Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Pfff, ik zag het zo aankomen. Ze dachten dat het het beste was voor Hailey maar het is juist het tegenovergestelde. Nu moet dat kind weer die periode meemaken. Marschall was er met goede bedoelingen aan herbegonnen, of Kim ook dezelfde bedoelingen had is nogmaar de vraag. Reageren
Slimm Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Van juize.fm maandag 10 april 2006Eminem heeft afgelopen week aangekondigd dat hij voor de tweede keer zal gaan scheiden van zijn jeugdvriendin en moeder van zijn kind Hailie, Kim, maar dat kan nog wel eens een dure grap gaan worden. Kim eist namelijk de helft van Em's bezit. Volgens een vriend is Em rond de 100 miljoen waard en wil Kim minstens 50 miljoen zien. Volgens dezelfde bron gaat dit één van de lelijkste, meest vijandige en grootste scheidingen uit de muziekgeschiedenis worden. Wat een bitch! Heb er echt geen andere woorden voor. Zeggen dat ze het doet voor hun dochter maar ze doet het gewoon voor het geld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.