Yohan Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Ik heb dit ff in elkaar gedraait vind ze zelf wel mooi... Wat vinden jullie ervan? Avatar Signature Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik vind de avatar wel mooi, maar hij is een beetje pixelachtig. Verder is het plaatje er wel mooi in. 7,6/10. De sig is ook wel netjes, je hebt een leuke achtergrond en een leuke render. Verder ook nog het logo van Medabots erin gestopt, dat is een plus puntje. Tekst vind ik alleen niet zo mooi, daar kan je je nog op verbeteren. 8,5/10. Reageren
.Levi. Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Avatar: Hier heb ik eigenlijk weinig op te zeggen, vaak zijn avatars niet echt moeilijk te maken en zien ze er niet echt bijzonder uit. Meestal is het dan een geknipt stukje uit de signature. Een wel bijpassende avatar natuurlijk. :-) Signature: Persoonlijk houd ik niet erg veel van zo'n signature, maar met jou photoshop ervaringen en dan kom je uit zo'n creatie vind ik het leuk gedaan. Ik weet niet of je de achtergrond met brushes hebt gedaan of met filter, of is het standaard? De tekst Metabee mocht wel iets duidelijker (het liefst zonder zwarte rand (stroke). Misschien had je hem beter op een ander plaatsje kunnen neerzetten, want op dit moment lijkt hij een beetje van de signature afgesneden, bij de M, en dat vind ik persoonlijk bij deze signature iets minder, maar dat maakt niet zo heel veel uit. Je hebt wel je best gedaan Yohan. Met veel oefenen en tuts bekijken word je alsmaar beter. Reageren
Yohan Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Bedankt voor alle tips... Dat van die M had ik zelf nog niet gezien zal ik volgende keer beter op letten de background heb ik gemaakt met brushes. Ik vond het wel een leuk idee aangezien ik dit wel een vette render vind en ik de serie Medabots ook wel kon waarderen... Reageren
Sunray Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 ik geef avatar een 7/10 ik geef de sig 8/10 Ik hou niet zo van avatars. Reageren
Le MrG Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Op de Ava kun je niet echt raten Op de Sig wel! 8.3/10 Ik vind deze toch wel erg mooi gemaakt, ik doe het je niet na Nja, wat wil je ook met Paint Alleen de M lijkt meer op een N Reageren
Slimm Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Leuk gedaan voor een beginner Yohan! De kleuren zijn leuk en opvallend, dat heb je goed gecombineerd De brush is een beetje eentonig, waardoor het net lijkt of het lava is, wat aan de ene kant ook wel leuk is. De stroke om je tekst is te breed, en je M is afgebroken. 7,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.