The Mafia Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Het is mijn eerste Bewerkt: 6 april 2006 door The Mafia Reageren
Arjen Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Wie zijn Rys en FD? Wat heb je er aan verandert? Zou je de originele willen posten? Hè, wat ben ik ook veeleisend? Reageren
Le MrG Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Ik vind em niet zo heel bijzonder, alleen de kleur is anders en er staan nu op de achterkant letters, Achja, wie ben ik om zo te oordelen, ik kan het zelf helemaal niet Reageren
The Mafia Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Knipperlichten veranderd. Reageren
mrtuning Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 deze heb ik gemaakt van jouwen busje the mafia Reageren
Thabit Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik vind em niet zo heel bijzonder, alleen de kleur is anders en er staan nu op de achterkant letters,Achja, wie ben ik om zo te oordelen, ik kan het zelf helemaal niet En er zijn andere velgen, en de ruiten zijn getint. Nice work Mafia. Reageren
Achille Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Hey ik had em ook op FTS gezien.. Ik vind em echt niks helaas.. Want aan de onderkant in de middelste en de rechter is zwart en bij de linker niet En de tekst is ook niet mooi.. Maar hopelijk tune je je volgende auto beter.. Veel succes Reageren
RedNeck Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) hey ik zie dat je nog een beginner bent net als ik hij is wel goed maar wat achille ook al zei van dat donker onder en auto probeer er eens wat meer dingen op te zetten ik geeft je een 7.2 omdat het je 1e was toch zoniet verbeteren gerust wees vrij om mijn pixeltune ook te raten klik Bewerkt: 8 april 2006 door The Spanierd Reageren
Dynamic Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Met welk Programma doe jij dit? Reageren
The Mafia Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Adobe Photoshop CS 8.0 Reageren
Ferre Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Adobe Photoshop CS 8.0 Je kunt het met alle PS versie doen denk ik. Maar zou dit ook met Paint kunnen? Het kan volgens mij ook gewoon met de Potlood in Paint . Bewerkt: 9 april 2006 door Ferre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.