Blu3ice Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Ik heb nog eens San Andreas gespeeld (PC) en ik hoor de radio en zo nog wel, maar interactieve geluiden, zoals toeter, remmen, enz. hoor ik niet meer. Waaraan zou dit kunnen liggen? Reageren
ikt Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Regent het? Bij mij is dat altijd als het regent. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Regent het? Bij mij is dat altijd als het regent. Nee, het is gewoon constant. Waaraan ligt het bij jou? Reageren
Blu3ice Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Ik heb hem zojuist 'geherinstalleerd', maar het werkt nog altijd niet... Bewerkt: 6 april 2006 door Blu3ice Reageren
ikt Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 delete de file gta_sa.set of zoiets (in de userfiles) Reageren
Ikkes Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Hoi Blu3ice, Neem even een kijkje in dit topic. Daar staan hadige en bruikbare tips in. Succes ermee! Ikkes. Edit: Nog een link: Klik Bewerkt: 6 april 2006 door Ikkes Reageren
Blu3ice Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Hoi Blu3ice,Neem even een kijkje in dit topic. Daar staan hadige en bruikbare tips in. Succes ermee! Ikkes. Edit: Nog een link: Klik OK, ik ga de twee trucjes eens proberen, ik hou je op de hoogte! BEDANKT! EDIT: Het lukt als ik hem zet op luidsprekers op bureaublad. Maar ik heb dan geen surround meer, of wel? Bewerkt: 6 april 2006 door Blu3ice Reageren
ikt Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 GTA heeft (volgens mij) geen surriound Reageren
VforV Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Regent het? Bij mij is dat altijd als het regent. Ik heb dat ook als het regent. Ik dacht eerst dat het aan mijn pc lag maar ik ben dus niet de enige. Soms helpt het om 'H' (toeter) even in te duwen en dan komt het geluid wat terug. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 delete de file gta_sa.set of zoiets (in de userfiles) Mag dit zomaar? Reageren
Arjen Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Jawel, deze file kan toch niet zoveel kwaad. Reageren
ikt Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Alleen je setting (audio, visueeel) worden naar de standaard gezet. Nu moet hij het doen. En tune je beeld/geluid op tot het naar jou wensen is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.