RonaldVC Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Ik heb met Dizzee's render een signature gemaakt. V.1 V.2 V.3 V.4 Rates & tips please.... Bewerkt: 6 april 2006 door RonaldVC Reageren
Argon Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Misschien een beetje te paars, maar dat valt niet te hard op, een 8/10. edit: V2 is inderdaad hetm ooiste. Bewerkt: 6 april 2006 door juuldr Reageren
Silverwing Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Wat is er met de achtergrond gebeurt? Die ziet er heel wazig en onduidelijk uit. Als je die wat aanpast krijg je een cijfer. Reageren
Argon Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Bij v2 is die achtergrond een klein beetje donkerder je moet maar is naar een bepaalde plek kijken en vergelijken dan zie je het wel. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Wat is er met de achtergrond gebeurt? Die ziet er heel wazig en onduidelijk uit. Als je die wat aanpast krijg je een cijfer. Ja, waarschijnlijk komt dat doordat ik meerdere brushes gebruikt heb. Ik had er een grungebrush doorheen gedaan, en die maakte het waarschijnlijk wat wazig..Maar goed, ik heb de achtergrond even veranderd, hopelijk vind je dit beter SW . V.3 V.4 Bewerkt: 6 april 2006 door RonaldVC Reageren
Thabit Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 v3 is het mooist, heeft de mooiste kleuren. Nice sig 8/10. Reageren
Nielok Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 in Versie 4 zie je de font beter^^ 8.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.