Jump to content

Kaartjes

Recommended Posts

Geplaatst:

eyz,

Ik wou even vragen of iemand toevallig de volgende kaartjes op zijn

pc had staan:

Wu Zi Mu*

Farewell My Love*

High Stakes,Low Rider

Driving school: City Slicking (meest voor de hand liggende weg)

*:Al reeds gekregen

Geplaatst: (bewerkt)

Maak ik wel voor je. Momentje!

Dit kaartje is de beste route voor City Slicking van de autoschool en High Stakes, Low-Rider. En nog wat tips (letterlijk geript uit een ander topic, maar wel gemaakt door mij :puh: ).

City Slicking: Neem de rode route als heenweg, als je door de rodemarker bent gegaan, neem je dezelfde route ook weer terug. Daarvoor heb ik later een afkorting gemaakt. Dus daarvoor moet je de blauwe route volgen. Probeer ook zoveel mogelijk over de tramwegen te rijden, dan neemt minder ruimte en daar rijden ook géén wagens. Dus dat neemt ook weer minder tijd.

rijdencs8qt.png

High Stakes, Low-Rider: Ik zoek zelf altijd de Blade uit. Deze wagen staat altijd naast een huis geparkeert bij Cesar Vialpando in de straat, waar je deze missie kan starten. Als je niet heel veel snelheid maakt, kun je met deze missie makkelijk als eerste over de finsish rijden.

Probeer als eerst op het begin een beetje te remmen. Al je tegenstanders rijden heel hard en maken ongelukken. Probeer er een beetje snel omheen te rijden (na een paar keer oefenen, weetje welke fouten hun maken). Als je dat gelukt is, kom je bij het stuk langs de Verona Beach. Dat stuk, kun je eventueel over de stoep rijden of aan de andere kant van de weg (als het rustig is!) rijden.

Probeer verder op rechte stukken gewoon keihard te rijden en in de bochten een beetje afremmen. Op het begin heb je dan al genoeg voorsprong gepakt, om de race rustig en de bochten rustig uit te rijden. En daarna kun je over de finish rijden.

Hind!!!: Als je op de Pier komt waar de eindstreep zich bevind, moet je proberen niet te slingeren. Er staan paaltjes, die je niet omver kan rijden. Dus probeer niet over de stoep te rijden. Verder heb ik hier nog een kaartje voor je hoe de race gaat.

lowriderrace.gif

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

bedankt,maar het is niet omdat ik de missies niet haal,

maar gewoon omdat ik de kaartjes nodig heb :puh: . (MTA)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...