Jump to content

PSP geraakt vast door gta lcs


MNC3

Recommended Posts

Ik heb het nu al twee dagen aan de hand.telkens als ik 5 of 6 steren heb voor een half uur. dan gaat mijn PSP blijven hangen.Zojuist had ik het weer zitten.Ik zit met 5 steren en zit met een tank alles op te blazen en zo.Ik doe dat 30 minuten of langer, en dan blijft psp ineens hangen. en valt hij uit. Aan mijn psp scheelt nochtans niets. Niet gevallen, geen rare geluiden. en op UMD geen krasen of vuil te zien.En ik cheat niet.

Heeft iemand dit ook soms? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het komt, maar het is vast normaal denk ik. Mij is het ook al 2 keer overkomen. Ene keer was ik bezig met de vigilante missies. Ik had 6 sterren en zat in het laatste level waarbij mijn psp ook vast kwam te zitten. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is de batterij op, ofzo?

Ik denk dat het komt omdat jouw PSP met al die politie e.d. veel moet verdragen, dat die daarom ermee kapt. Ikzelf heb het nog nooit meegemaakt, ik weet het anders ook niet. :N;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog nooit gehad want ik zit nu net in staunton (ik heb psp+lcs pas sinds een week) maar zoveel maakt het toch niet uit ik zit in ieder geval nooit 30 min met politie te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...