Jump to content

rel

gta-san-andreas-lover1000

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem ik heb al eens de code van rel gebruikt maar die gaat denk ik niet meer weg

een vraagje is bij rel ook dat mensen je aanvallen enzo

bedankt om te helpen

Geplaatst: (bewerkt)

De code voor de rellen is een code dat er overal in de stad rellen zijn. Deze code bestaat ook bekend als de Riot-cheat (omdat er na de missie Riot, ook allemaal mensen in de stad vechten ect..). Sommige mensen zijn dan wel zo gek om jou aan te vallen en vallen jou dus ook aan. Meestal gebeurt het niet, maar een enkeling wel.

Nog een weetje: Doe je deze Riot-Cheat, voor de missie Madd Dogg (LV missie) dan kun je deze missie niet meer halen. Madd Dogg zal tijdens deze missie te vroeg van het gebouw afspringen en je kunt hem dan niet opvangen. Dan gaat hij dood en kun je de missie niet halen. Het beste is na gebruik van deze cheat het spel niet op te slaan.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
oke maar hoe kan je die code stoppen

Door dezelfde code nog eens in te voeren. Dan beëindig je de cheat. Meestal komt het ook wel in beeld. Als je de code hebt ingevoerd komt er te staan 'cheat actived' en als je hem nog eens invoert komt er te staan 'cheat deactivated' (ofzoiets).

Geplaatst:

Volgens mij was deze cheat niet te stoppen, :N Wanneer je de Riot-cheat invoert, moet je níet opslaan. Deze cheat was toch echt volgens mij niet omkeerbaar. :N

Je zult áls je hebt opgeslagen met deze cheat een New Game moeten starten, als je deze cheat weg wilt hebben. :N;)

Geplaatst:

spijtig :-(:-(:-(

maar ik zal hem wel houden want ik vindt het grappig :):)

Geplaatst:

Volgens mij is die riot cheat wel weer te deactivaten, maar deze riot cheat heeft bepaalde gevolgens voor het spel, welke weet ik niet precies maar je kan zo ie zo geen 100% halen en of de story-line dan nog haalbaar is weet ik ook niet zeker.

Dus ik zou zoals al gezegd is niet saven na het gebruik van deze cheat.

Geplaatst:
UH een hele domme vraag maar wat is een riot cheat :$ :?

alvast bedankt :bier:

De riot-cheat is een cheat die naar de missie Riot verwijst. Tijdens en na deze missie is de hele stad in rep en roer. Iedereen steelt van elkaar en slaan elkaar inelkaar. Door een bepaalde cheat te activeren gebeurt hetzelfde wat je na de missie riot gebeurt, dus de hele stad is dan in rep en roer. Eigenlijk heeft 1 cheat 2 namen; Riot-cheat en "Rellen in de stad"-cheat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...