Thabit Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Onderwerp: Natuurschoon Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Nee Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Afgesproken via MSN, ik lever mijn sig als laatst in. Bewerkt: 6 april 2006 door Thabit
Ikkes Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Hier die van mij: [img=http://img234.imageshack.us/img234/1030/bn18copy9vy.png] Ikkes Bewerkt: 6 april 2006 door Ikkes
Thabit Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ikkes Thabit STEMMEN TOT EN MET 10 APRIL
Eli R Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik vind bij beiden de text de signature naar beneden halen. Het lijntje onder de tekst bij Ikkes maakt het er niet mooier op, ik vind de border bij die van Ikkes er ook niet echt bij passen. Die van Thabit heeft die minpunten niet, en krijgt daardoor ook mijn stem. Thabit +1
Ruurd31 Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Jeetje. Ze zijn allebeide heel mooi. Ikkes heeft mooi een waterval, en Thabit heeft een mooie zonsondergang van volgens mij Hawaii gedaan (ja toch?). Ikkes heeft standaart beatiful nature, dat is heel mooi want die bomen hangen ervoor. Volgens mij had Eli R dit ook al gezegt, maar de rand van Ikkes had ik toch een klein beetje anders zijn. Een klein minpuntje. Thabit heeft alles mooi. Dit betekend niet dat je mijn stem krijgt, maar die zonsondergang vind ik heel mooi. Vooral net boven Hawaii (dat lijkt zo ), en het lijkt wel de woestijn. Echt zeer mooi, een hele mooie zonsondergang die zeer realistisch krijgt. Verder heeft het niet heel veel minpuntjes dus... STEM: Chek deze link: http://img116.imageshack.us/img116/602/ikkes0vj.jpg Of chek deze link: http://img116.imageshack.us/img116/6049/thabit1in.jpg
Dizzee Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Hmm moeilijke battle. Thabit: Ik vind dat je tekst wel wat duidelijker kon zijn, je tekst stoort mij toch meer dan die van ikkes. De kwaliteit van je foto was ook niet zo goed. Langs de bomen en links bij die berg ziet het er wat pixelachtig uit. Ikkes: De kwaliteit van de foto die jij gebruikt hebt is bijzonder goed. Hij lijntje vind ik ook wat tegenvallen maar echt storend is het niet. Je kon ook beter een zwarte 1 pixel-border gepakt hebben zoals bij thabit... Ik hou van de kleuren op beide sigs, maar mijn stem gaat toch naar Ikkes
Legolas Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Dit is echt meesterwerk echt moeilijk om te kiezen maar tog mij stem : Thabit
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Stem: Ikkes Ik vind de natuurfoto zeer mooi, en met de blendingmodes en blur is het echt allemaal heel mooi geworden. De tekst vind ik ook wat mooier dan die van Thabit. Die van Thabit is natuurlijk ook erg mooi gedaan. Maar mijn stem gaat toch naar Ikkes .
RonaldVC Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Stem Ikkes. Dat plaatje van Ikkes spreekt me meer aan, Een waterval die eigenlijk nogal kil is helemaal in de tropische sfeer gebracht. Mooie effecten gebruikt, goed werk. Die van Thabit is mooi en rustgevend. Mooi dat die zon bijna zeer doet aan je ogen als je er naar kijkt.. Dus vind ik hem iets minder dan die van Ikkes.. Mijn stem gaat dus naar Ikkes Succes nog beiden!
Thabit Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Dit bedoel ik niet als excuus, maar even over die tekst. Ik had de opacity per ongeluk op 75% laten staan, terwijl hij op 100% moest.
Nielok Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik stem op Ikkes ze zijn gewoon beide heel mooi, het was moeilijk om te kiezen.
Dago58x Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Ikkes Ik zie steeds weer die mooie sig's van Ikkes..!! Echt Mooi Hoor 10/10 Bewerkt: 8 april 2006 door Dago58x
Arjen Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Mijn stem gaat ook naar Thabit. Erg netjes gedaan, jammer van de kwaliteit. Het geheel ziet er goed uit. Het ontwerp van Ikkes is ook zeer mooi, maar de tekst past er totaal niet bij. Helaas..
Svenie Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Dit is een heel moeilijke keuze,maar ik heb er lang over nagedacht en ik vind Thabit zijn sign het mooiste. KUTGW . Bewerkt: 8 april 2006 door svenie
Recommended Posts