Merticus XVII Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Moeilijk te kiezen. Maar mijn stem gaat toch naar Ikkes
Jowx Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Mijn stem gaat naar Thabit, die heeft een heel erg mooi plaatje vind ik. Ikkes gebruikt telkens dezelfde tekst (Beautiful Nature), bij Thabit is de tekst ook niet echt mooi maar het past bij het plaatje. Thabit
Ferre Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Thabit Mooier plaatje, en de tekst vind ik ietsje mooier.
Mpp Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik vind die van thabit mooier. vote : Thabit
kristof01 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ikkes ik vind zijn tekst en plaatje mooier.
Ikkes Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Even tussendoor: Willen de stemmers hun stem even onderbouwen want "Ik vind.... beter" hebben we niet zoveel aan . Er mag nog gestemd worden tot 0:00 uur! Ikkes.
Eli R Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Willen de stemmers hun stem even onderbouwen want "Ik vind.... beter" hebben we niet zoveel aan . Sorry voor het reageren, maar er word gevraagd te stemmen, niet te stemmen met onderbouwende kritiek. Als je PvdA stemt word er toch ook niet aan het stemloket gevraagd waarom je er op stemt.
Gangsta Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Jullie hebben beide een mooie signature! Toch kies ik voor Ikkes. Die watervallen zijn echt mooi!
Daan007 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Stem Ikkes Heel erg mooi gedaan, super mooi plaatje met die Waterval enz
Ikkes Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Het staat nu 9-9, gelijk dus. Er mag dan nog een extra dag gestemd worden. Dus.....Stemmen maar! Ikkes. Bewerkt: 10 april 2006 door Ikkes
.Levi. Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Het staat nu 9-9, gelijk dus.Er mag dan nog een extra dag gestemd worden. Dus.....Stemmen maar! Ikkes. Is het gelijk stuur PB naar Slimm of mij, lees de regels. Dit doen wij omdat je ziet dat er nog steeds 9 april staat, als er na 2 dagen niets is gemeld sluiten wij het topic gewoon zonder erbij na te denken. Stuur je mij een PB dan zeg ik dat er verlenging komt en verander ik de datum. Op die manier zie ik ook (Hey, het stemmen is t/m 10 april dus ik hoef mij geen zorgen te maken.) Bij voorbaat dank, Bij deze, topic titel veranderd.
Thabit Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik heb Slimm ook alvast een PB gestuurd, door de stem van The Mafia heb ik nipt gewonnen. Tallex: jouw stem telt niet, hij was op 11 april .
Ikkes Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Gefeliciteerd! Maar wacht maar. Ik kom terug . Ikkes .
Recommended Posts