ZOrange Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik heb een hele tijd geen GTA gespeelt (vergeeft mij ). maar dan ben ik beland op dit forum en ben het dan toch maar gaan kopen. en heb er al veel plezier aan gehad! Reageren
Bless Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik dacht, 'wow'... Echt f*cking vet als je die ghetto style voor 't eerst ziet in een spel. Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 ik koopte hem ongeveer een jaartje naar dat hij voor pc uitkwam ik begon meteen met de storyline en sinds ik die heb uitgespeeld zie ik eigenlijk pas hoe groot en mooi alles is Reageren
nick11123 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 ik kon mijn ogen niet geloven want het zag er zo mooi uit en het was zo groot Reageren
2moredays Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ik was meteen verliefd :$ haha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.