Flotje Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Weet iemand hoe je een poppetje ergens neerzet, bijvoorbeeld voor een toonbank of zo? Gewoon een verkoper dus. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Verplaatst naar SCM-Modding help Reageren
JGuntherS Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 http://vc-db.webtools4you.net/?search=009a&show=all Houd er rekening mee dat je in MB $actorID als eerste parameter moet doen. (Of een ander $...ID) Reageren
Flotje Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Das voor vc hoop ik? Ik kan nu ff niet checken Reageren
JGuntherS Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Jep . En (volgens mij) is het voor SA dezelfde opcode. Reageren
Flotje Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik ga het nu testen, maar ik weet toch bijna zeker dat je meer informatie nodig hebt, zoals manier van lopen, tenzij die stilstaat, het liefst wil ik hem kunnen overvallen maar dat hoeft niet. Wat ik eigenlijk wil is het pizza systeem, als die vent dood is kun je niets kopen, en als je met hem praat draait Tommy meteen naar hem toe. En je moet kunnen overvallen Reageren
JGuntherS Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik ga het nu testen, maar ik weet toch bijna zeker dat je meer informatie nodig hebt, zoals manier van lopen, tenzij die stilstaat, het liefst wil ik hem kunnen overvallen maar dat hoeft niet. Wat ik eigenlijk wil is het pizza systeem, als die vent dood is kun je niets kopen, en als je met hem praat draait Tommy meteen naar hem toe. En je moet kunnen overvallen De manier van lopen en al die andere dingen kun je instellen met andere opcodes, zoek maar eens in de opcodedatabase . Reageren
Flotje Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik heb het gevonden, via andere missies in het spel. Denken jullie dat er vraag is naar een tutorial over bijvoorbeeld poppetjes in het spel plaatsen? Is er kans dat tutorials daarover geplaatst worden? Of bijvoorbeeld een lijst met de gecodeerde namen van poppetjes (bijvoorbeeld de pizzaverkoper = "burger") Reageren
JGuntherS Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Voor VC? Volgens mij is er niet veel vraag meer naar VC-SCM. Je kunt die namen zo opzoeken als je een beetje verstand van modden hebt, of als je de moeite neemt om even op het internet te zoeken. En er is nog iets, SCM moet je eigenlijk zelf leren door ervaring op te doen, en in de originele broncode te kijken. Zo heb ik het ook geleerd, en (als ik het zelf zeggen mag ) ik kan redelijk goed SCM'en. Je kunt mensen wel prikkelen met tutorials, dat is weer de keerzijde van de medaille. Reageren
kees1991 Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 ik ben besig met gta vc te moden en ik ben met moo mapper en met mision builden besig om een trainins kamp(je) te maaken om het schieten te oefen dan is het wel leuk als ik daar echte mensjes neer set alleen snap ik op deze site niet waar ik dan die codes moet vinden http://vc-db.webtools4you.net/?search=009a&show=all kan iemant mij het kort en snel uitlegen. (k heb wel redelijke veel ervaring met mision builden) Reageren
JGuntherS Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Een voorbeeld: 009A: $actorid = create_actor 4 #model at X Y Z Dit is voor een man. Voor een vrouwelijk model is het: 009A: $actorid = create_actor 5 #model at X Y Z Genoeg uitgelegd? Reageren
kees1991 Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) ja bij x y en z moet ik de cordynaten neer seten dat snap ik maar bij model moet ik daar ook nog iets anders neer seten of hoef ik alleen de x y en z asen te veranderen ?? ik wil graag een popetje net als een auto neer seten kan dat met die code ?? Bewerkt: 24 april 2006 door kees1991 Reageren
JGuntherS Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) ja bij x y en z moet ik de cordynaten neer seten dat snap ik maar bij model moet ik daar ook nog iets anders neer seten of hoef ik alleen de x y en z asen te veranderen ??ik wil graag een popetje net als een auto neer seten kan dat met die code ?? #model geeft aan welk poppetje gespawnd moet worden. Als het goed is, kun je de #id's opzoeken in peds.ide ofzo, ik weet niet precies hoe dat zit met VC. Met 009A kun je poppetjes op dezelfde manier als auto's spawnen ja . PS: ik zou een andere variabele dan $actorid gebruiken. Bewerkt: 25 april 2006 door JGuntherS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.