sido Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Er staat zo'n meiske bij de ammunation in blueberry maar wat moet ik doen om haar te krijgen, welke eisen heeft ze? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Hier is alle informatie over je GirlFriend Helena Wankstein: Helena Wankstein Omschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms op het dak van de Ammu-Nation in Blueberry. Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren en vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het niemandsland van Flint County. Wanneer is ze thuis: 00.00-02.00 & 08.00-12.00 & 14.00-0.00 Waar wil ze eten: In de bar in Rodeo Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos Hoe hard wil ze rijden: Rustig in haar omgeving Beloning: 15%: Toegang tot wat wapens en een Bandito Car 70%: Sex is mogelijk 100%: Rural Clothes in je warderobe Bewerkt: 6 april 2006 door Ruurd31 Reageren
ik zib it Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Pittig meiske hoor >>> Door Dizzee: Ok mooi, maar dit voegt helemaal niks toe aan het onderwerp en is spam. Graag achterwege laten de volgende keer...<<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ja je moet 25 % spieren en vet hebben mag niet hoger of lager. En een hoog sexappeal. >>> Door Dizzee: Dat stond al in de post van Ruurd, opletten de volgende keer.<<< Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Dat vindt ik best wel dom dat je maar 25% spieren mag hebben, maar ja! Reageren
ZOrange Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 hehe, idd. ben helemaal afgetraint! Maar nu kan ik nooit meer in de fitness! ze zeggen dat ik de volgende dag moet terug gaan; Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Als je Madd Dog mansion al vrij hebt gepeeld.Dan kan je daar zo lang trainen als jij wilt.Toch niemand die daar op je let. Reageren
W Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 ja als je daar saved kan je nooit meer basketballen dat vind k echt een naaistreek Reageren
Silverwing Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Dan moet je dus niet gaan saven. En voor daar te gaan trainen moet je er natuulijk ook niet gaan saven. En de mensen van Rockstar hebben het niet expres gedaan, dit is één van de zovele bugs/glitches. Reageren
ik zib it Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ik vind dit echt niet normaal meer want ik kan niet meer trainen dit vind ik echt laf :td: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.