Jump to content

Pimpin Renders by GL

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij is opzich goed gerenderd, maar ik zie onder de linkerarm(rechts voor ons) nog wat zitten wat er hoogswaarschijnlijk niet hoort, dit is makkelijk weg te werken, en ook heel makkelijk over het hoofd gezien, toch een 8.

Geplaatst:

Wat Eli ook zei. Alleen onder zijn andere arm zit ook weer wat, wat er niet hoort.

Goed gerenderd, alleen onder zijn armen ziet het er niet mooi uit.

7,5/10

Geplaatst:

Erg mooi, ik weet nog niet hoe het moet. Zeer mooi eruit gehaalt ;) een 8/10

Geplaatst:

mooi gerenderd op dit ene detail na, het bovenste deel is zeer foutloos gerenderd.

een 8.5/10

Geplaatst:

Erg mooi, alleen bij de schoen is het afgeraffeld. Ook is het een render die zweeft, en aangezien een hand niet schuin kan in een sign. komt het er niet goed uit te zien, toch een 7,8/10 ;)

Geplaatst:

Even raten dan maar:

Tja, er zitten een paar slordigheden in....

Tussen zijn benen heb je het niet uitgeknipt en de schoenen zijn inderdaad een beetje afgeraffeld, jammer. :Y

Toch ziet het er over het algemeen wel goed uit. ;)

7/10

Geplaatst:

tussen die benen is nog een stukje niet gedaan.

voor die rest niets op aan te merken.

9/10

Geplaatst: (bewerkt)

Over die schoen, die schoen zag er voor het renderen er al zo'n beetje uit. Maar alsnog is het daar niet zo mooi.

Alleen deze render vind ik veel minder mooi, want je ziet wel op sommige plekken duidelijk van die 'typische Polygonal Lasso Tools stukken', als ik het zo mag noemen. Dus dat het er niet echt rond uitziet.

6,5/10

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Ik kreeg van General Lee het verzoek dit topic voor hem te sluiten. Bij deze. Topic gesloten :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...