Jump to content

Grove 4 life

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben bij de missie Grove 4 life. je moet eerst een hood voor je gang winnen heb ik gedaan maar dan zegt sweet iets wat ik niet begrijp wat ik moet doen. weten jullie wat ik moet doen. trouwens soms verschijnt er een geel blokje op de map en die staat er even en gaat ook weer snel weg wat moet ik daarmee???

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Little Smoke, 8)

Bij deze missie moet je 3 Ballas gebieden overnemen in Iddlewood. Je moet samen met Sweet 3 gebieden veroveren. Tips over gebieden overnemen vind je in dit topic.

Als je 3 gebieden hebt veroverd, komt er een blokje op de Grovestreet. Val je daarna weer een gebiedje aan in Iddlewood, dan verdwijnt het weer omdat je bezig bent met een Gang-War. Zou je dat gebied niet aanvallen als het blokje er is, dan kun je de missie gewoon halen om naar de Grove-Street te rijden.

Succes hè!! :)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

bedankt maar hoe weet ik wat iddlewood is of staat dat op the map in ieder geval bedankt!!! :*D

bedankt maar hoe weet ik wat iddlewood is of staat dat op the map in ieder geval bedankt!!! :*D

Tijdens de missie Grove 4 Life, moet je een aantal paarse gebieden overnemen. Op het begin van deze missie rijd je samen met Sweet naar dat stukje toe, waar je gebieden moet overnemen. Deze gebieden worden dan tijdens die missie ook paars aangegeven op de kaart/radar van San Andreas. Alle andere gebieden in Los Santos hebben dan tijdens deze missie geen kleur. Je kunt dan zo weten welke gebieden je moet overnemen. Na deze missie komen dan gewoon alle kleuren van alle gang-gebieden weer te voorschijn.

Idlewood is op het kaartje het rode gebied, helemaal rechts op het klaartje zie je grove street waar CJ woont.

15lb.png

Edit: Om te voor komen dat je het loodje legt kun je proberen om je achter bijvoorbeeld auto's of muurtjes, gebukt, te verschuilen. Het is ook handig om armor (=een kogelvrij vest) mee te nemen, Als je levensbalkje te kort is kun je mischien proberen de ambulancemissies te halen, dat komt tijdens het hele spel zowieso wel van pas. :Y

Edit 2: Damn, Ruurd is me 2 keer voor, :D

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:
nog een tip want tijdens de 2e die ik wil overnemen leg ik t loodje :-(

Dat is vet jammer. Maar in deze quote vind je denk ik genoeg tips:

Gang Territories Sectie

Omdat mensen soms toch ngo moeite hebben met Gang territories, volgen hier een paar welbekende tips.

Zorg dat andere gang members je volgen.

Dit houdt in dat wanneer je geen gang members vind, dat je naar een naastgelegen gebied gaat, en een gang member neerslaat. Zij zullen je volgen, ga dus nu snel in het andere gang gebied en schiet ze daar neer. Nu start je een gang war.

Wacht op de Ambulance.

Wacht op de Ambulance. Schiet 2 gang members neer, blijf wachten tot de Ambulance komt en ze weer "oplapt" . Nu schiet je ze opnieuw neer. Je hebt nu weer een gang war gestart.

Tijdens een war...

Ga tijdens een war op een beschutbare plek staan. Niet midden op een brug, waar je makkelijk kan worden ingesloten. Ga liever op een huis staan, met sniper, M4/AK47, en Satchel Charges wanneer de gang members zodanig onder je zitten dat je ze niet kan raken.

Heb je Vertical Bird al gehaald..?

Ga dan naar Toreno's Mansion, pak de minigun en save, pak weer de minigun en save. Doe dit net zo lang totdat je genoeg kogels denkt te hebben. ga naar LS en start een gangwar. Pak je minigun en knallen maar :puh: !!

Wees voorbereid

Wees altijd goed voorbereid met volle healt en armor, Ambulance en Politiemissies voltooid hebben helpt altijd. Soms kan uit een heel klein gang gebied nog zo'n grote macht komen dan dat er uit een erg groot gebied komt. Wees dus altijd goed voorbereid!

Geplaatst:

zometeen nog maar is een keer proberen dan wil nou wel is een keer end of the line proberen trouwens weet je een auto waar meer mensen in kunnen dan 4 want dan kan ik meer gangmembers meenemen

De auto van Sweet, die staat ales het goed is gewoon voor de deur.

Dat is dus die blauwe auto, daar kunnen 4 personen in, jij en 3 andere gangmebers.

Overigens die auto heet Greenwood, Succes!

Edit: Oh, het waren meer als 4 mensen, beter lezen..;)

Bewerkt: door -Matthijs-
zometeen nog maar is een keer proberen dan wil nou wel is een keer end of the line proberen trouwens weet je een auto waar meer mensen in kunnen dan 4 want dan kan ik meer gangmembers meenemen

Ja hoor. In de Bus kunnen meer dan 4 mensen. Het is een kleun stukje, dus je zou het eventueel ook wel kunnen lopen. De Bus vind je vlakbij de Zendmast in San Fierro Hills. De heuvels vlakbij San Fierro dus.

Maar chek de tips in de bovenstaande post. Dan moet het zeker lukken, die zijn echt goed en helpen je alijd. Veel succes Little Smoke!

EDIT @ Matthijs: Meer dan 4 personen. Meer :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...