kakarot_9 Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 ik heb een probleem met meestal gta 3 dat de grond water word ik heb een: AMD athon 2500 XP en een Ati radeon 9200 en 265 mb ram en windows xp professional heb help nodig Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 ff verplaatsen want het staa niet in het goede subforum -move- Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 Er is daarvoor een Patch uitgebracht en die kan je downloaden op de gtagames.nl hoofdsite veel succ6 Reageren
8-Ball Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 Download hier de grafische Patch van GTA Vice City! Download hier de grafische Patch van GTA 3! Reageren
kakarot_9 Geplaatst: 30 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2004 ik weet niet waarom maar die patch werkt bij mij niet weet er iemand geen andere manier? Reageren
Marius Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 Hmm misschien moet je eens GTA 3 opnieuw installeren want deze bugs zijn wel vaker voor gekomen maar dan verholpen met de patch maar wie weet is er een game file verandert dat niet moest dus probeer het een sopnieuw te installeren. Reageren
RWW Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 (bewerkt) Heb je wel de originele versie?? Anders kunnen we je niet helpen. Bewerkt: 5 oktober 2004 door RWW Reageren
guestboy Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 (bewerkt) texterus #shield zoek die zin eens op met main.scm ik kan je verder niet helpen vind je dat erg?? is dat erg ja/nee het spijt me :ph34r: srry voor al dat spam ik probeer hoog te komen ik wil weten wat er dan gebeurt ikga veder op een ander forum Bewerkt: 6 oktober 2004 door 8-Ball Reageren
kakarot_9 Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 ik weet niet of het origineel is want ik heb het gekocht uit een ander land maar er komt geen geluid in het spel voor ik kan zelfs niet op het knopje audio bij options drukke dus weet het niet Reageren
Tim14 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 ik weet niet of het origineel is want ik heb het gekocht uit een ander landmaar er komt geen geluid in het spel voor ik kan zelfs niet op het knopje audio bij options drukke dus weet het niet Dit kun je toch wel zien? Je hebt er een mooi hoesje bij en er is geprint op de cd's (de bovenkant) en je hebt ook nog het boekje erbij Ik weet niet in welk land je het hebt gekocht maar ik heb ooit in Turkije gezien gta 3 voor 5 euro die gekopieerd was :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.