Reall Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Help het lukt niet , ik had mta geinstaleerd en toen dee ik start game en toen kon hij vice-city niet vinden ,kep opnieuw geinstaleerd en nu staat er dit als ik probeer Vice city ergens op te slaan =l . Reageren
Azer Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Je moet de locatie aangeven waar je Vicecity geinstalleerd hebt. Tevens raad ik je MTA 0.5 aan (de nieuwste voor VC) hier te downloaden... Bewerkt: 6 april 2006 door Azer Reageren
Reall Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Hmm ik snap het niet egt ik bedoel je in welke ik MTA 0.5 Heb geinstaleerd ? moet ik daar zo dat doen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Nee, je moet naar de map van GTA Vice city gaan, die vind je in: (C:)> Deze computer> Progam Files> Rockstar games >Gta Vice city. Dan moet je het bestandje aan klikken met het Vice City logo'tje. Als het goed kun je dan verder! Succes! Bewerkt: 6 april 2006 door -Matthijs- Reageren
Reall Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Ik zie geen icontje. ik kan beter van voor af aan beginne O.o . Ik moet dus: MTA 0.5 - Win32 Client Downloade. En wat moet ik nog meer downloade? Reageren
Azer Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Ik zie geen icontje. ik kan beter van voor af aan beginne O.o .Ik moet dus: MTA 0.5 - Win32 Client Downloade. En wat moet ik nog meer downloade? dat is het enige en je moet GTA:VC geinstalleerd hebben natuurlijk Reageren
Reall Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Oh ik snap het dus ik moet downloaden : MTA 0.5 Win32 Client MTA:VC 0.3 series Win32 Client 0.3r2 Reageren
RTS Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 MTA 0.5 Win32 Client ^^Die moet je hebben Reageren
Reall Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) ooh en dan allemaal in de zelfde map instaleren en dan kan ik met iemands server spele Ik heb multi theft auto vanmiddag ondekt en moet ik dan niet eerst deel 1 downloade patchess enzo of gelijk het 0.5 bestand Bewerkt: 6 april 2006 door Reall Reageren
RTS Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Wat heb je nodig: een schone VC, en daarna download je dit: http://www.gonnaplay.com/fileInfo.php?g=201&f=23 Reageren
ACID Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 gewoon een schone vc dan draai je de installer, als dat geinstalleerd is open je de client, dan moet je ergens een nickanem kiezen, dan een server zoeken (dit kun je in de client doen) en dan start game klikken, en voila klaar ben je. Reageren
Reall Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Schone VC waar krijg ik die O.o Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Een schone VC houd in zonder mods en dergelijke. Dus als je wel mods hebt geïnstaleerd, zul je VC even opnieuw moeten instaleren! Dan heb je een schone VC, succes! Reageren
Reall Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Maar als ik 5.0 instaleer staat er dat gta 3 en vice city niet kan gevonde worde en of ik die wil skippe Reageren
Azer Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Maar als ik 5.0 instaleer staat er dat gta 3 en vice city niet kan gevonde worde en of ik die wil skippeJe moet de map aangeven van de GTA spellen die je hebt geinstalleerd (in jouw geval VC)... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.