Reall Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Dus je instaleert MTA:VC 0.3 series Win32 Client 0.3r2 in 1 map en dan doe je MTA 0.5 in die zelfde map instaleren en dan kan het ? Reageren
Azer Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Dus je instaleert MTA:VC 0.3 series Win32 Client 0.3r2 in 1 map en dan doe je MTA 0.5 in die zelfde map instaleren en dan kan het ? nee...0.3 heb je niet meer nodig! Installeer dus alleen 0.5 en geef bij de installatie van MTA 0.5 de locatie aan waar je Vice City hebt geinstalleerd. Reply als het niet lukt Reageren
Reall Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 T lukt niet want ik weet ook niet Welk Vice city 0.3 is tog vice city? kan je me alsjeblieft een link voor de nodige downloads geven Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Reall heb dit even snel voor je gemaakt, hopen dat je er wat aan hebt! Oke, welkom bij deze 'Hoe instaleer ik MTA?' tutorial. 1. Zorg ervoor dat je een schone Vice city hebt, dus je moet geen mods en dergelijke hebben geïnstaleerd! 2. Download deze MTA versie: Klik! 3. Instaleer dan je MTA: 4. Hoera! Je MTA is nu geïnstaleerd!: 5. Soms houd je firewall MTA tegen, even op altijd toestaan drukken, en je kan spelen! Let op: Dit hoeft dus niet bij jou zo te zijn! 6. Als het goed is krijg je dit schermpje voor je, klik op Connect en dan op servers!: 7. Veel speel plezier! Dus als het nou niet meer lukt weet ik het ook niet meer. Succes Reall! Reageren
Reall Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 oke en hoe kom ik aan een schone vice city O>O Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 oke en hoe kom ik aan een schone vice city O>O Als je even wat voorgaande berichten leest word je al een stukwijzer: Een schone VC houd in zonder mods en dergelijke.Dus als je wel mods hebt geïnstaleerd, zul je VC even opnieuw moeten instaleren! Dan heb je een schone VC, succes! Heb je al een schone VC, dus zonder mods en dergelijke, kun je MTA gewoon instaleren. Maar heb je zoals vermeld wel mods en dergelijke geïnstaleerd, moet je even je Vice City opnieuw instaleren! En daarna MTA instaleren. Succes dan maar, het moet nu toch een keer lukken anders blijven we bezig. Reageren
Reall Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 ik snap het wel maar ik heb geen vice city dus ik heb dan ook geen mods , of moet je vice city gekocht hebbe? Reageren
Azer Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) ik snap het wel maar ik heb geen vice city dus ik heb dan ook geen mods , of moet je vice city gekocht hebbe?Je moet VC in je bezit hebben ja... Bewerkt: 10 april 2006 door Azer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.