~Mario~ Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Ik vindt dit programma nu heel handig die mozilla firefox. Maar nu is dus het probleem:Waar kan ik mijn favorieten terug vinden? met dat sterretje erboven? Bewerkt: 6 april 2006 door mario Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Dan druk je op het pictogram Bladwijzers, die staat tussen downloads en Afdrukken, om een Bladwijzer toe te voegen, druk je op Bladwijzer, maar dan het gewone woord die staat tussen GA en Extra, dan druk je op bladwijzer toevoegen, dan kan je nog een een map uitzoeken waar je hem instopt dan druk je op ok. Dan kan je gewoon op het pictogram bladwijzers drukken en dan zie je links in beeld all je bladwijzers (favorieten) staan. Bewerkt: 6 april 2006 door Typhoon Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Het is echt super snel.Het houd toch ook reclame tegen? Maare echt super bedankt voor de tips! Reageren
X-TX Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 De VuurVos is zo goed dat Microsoft zelfs bang voor is. Ze proberen met allemaal truckjes de Internet Explorer meer op de markt te krijgen. Helaas is nog steeds meer dan 86% van Windows gebruikers voor IE, maar nog voor de tijd van FireFox was het 98% dus moet je nagaan hoe snel IE op de markt is gaan dalen... De cijfers zeggen genoeg over FF. Hij is sneller - al zal dat niet snel opvallen - hij is veiliger omdat hij aangeeft welke sites mogelijk slecht zijn, of slechte bedoeling hebben en noem maar op. Over de snelheid zal trouwe IE gebruiker snel negatief zijn. Het valt niet snel op, maar is het wel. Je moet even een tijdje FF gebruiken en na ongeveer 3 maanden in een keer IE opstarten. Als je dan een verschil niet ziet ben je blind. En hij houd reclame tegen, je kunt in de opties zelf kiezen welke en kiezen of op bepaalde sites de images geblokt worden. Het zal niet alle reclame zijn, maar het is in elk geval minder dan normaal. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Misschien een hele domme vraag, maar is Firefox een gratis en legaal te downloaden programma? Want ik heb er eigenlijk ook wel belang bij.... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Ja hoor. Btw google is you're friend. Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Ja Firefox (FF), is een gratis en legaal te downloaden progamma! Hier vindt je de officeele site! EDIT: M-92 was me voor. Bewerkt: 6 april 2006 door Typhoon Reageren
RonaldVC Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Bedankt mensen, ik browse ondertussen al met Firefox .. Nu kijken wat er allemaal mee kan Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Natuurlijk ik heb nu zelfs al de email er van gedownload. Wat is daar zo handig aan? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Firefox is geheel legaal en ook nog eens gratis En Firefox kan je ook nog eens met plugins uitbreiden (extensions). Ik gebruik nu ruim een jaar Firefox en ik wil niks anders meer. Ik vind het veel beter werken dan IE en ik vind het veel stabieler. Ik gebruik ook Mozilla Thunderbird (dat is een mailapplicatie) Die kan je ook net zoals bij Firefox gratis en legaal downloaden vanaf mozilla.com Mozilla Firefox en Mozilla Thunderbird Bewerkt: 6 april 2006 door Mr. X Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Kan je de achtergrond ook nog veranderen bij die email? Bij mijn staat die hele uitleg met zo,n vogel. Reageren
ikt Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Uhm, waar staat de map met favorieten/bladwijzers van FireFox? (favorieten, bij IE staat het bij C:\Documents and Settings\ikt) (maak je geen zorgen hoor, ik heet in het echt geen ikt ) Bewerkt: 9 april 2006 door ikt Reageren
Gunslinger Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Uhm, waar staat de map met favorieten/bladwijzers van FireFox? (favorieten, bij IE staat het bij C:\Documents and Settings\ikt) (maak je geen zorgen hoor, ik heet in het echt geen ikt ) Bij Firefox staan de bookmarks in een .html-document. Dat staat hier: C:\Program Files\Mozilla Firefox\defaults\profile. Het bestand zelf heet bookmarks. Het vreemde (bij mij) is, dat dit document alleen maar de standaard bladwijzers van Firefox opslaat, en niet update. Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is, maar als het wel zo is, en als je de locatie van de bookmarks wou weten om een backup te maken, kun je de extensie Bookmark Backup is proberen, die je hier kunt vinden. Download, sluit Firefox af en start Firefox weer op. Ga naar Extra => Extensies => Dubbelklik op "Bookmark Backup". Geef achter Locatie aanpassen: de plaats aan waar jij wilt dat je bladwijzers worden neergezet. Nu zullen je bladwijzers na elke keer afsluiten bijgewerkt worden in het .html-document op de plaats die jij uitgekozen hebt. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) We gaan wel een beetje offtopic. Maar goed Firefox is dus zo slecht nog niet? Hier mag nu wel een slotje op.Bedankt voor de tips, ik weet genoeg. Bewerkt: 10 april 2006 door mario Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.