Mike Toreno Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 wie weet er een site met noobmode versie 2.0 savegames?? ik wil bijvoorbeeld de save game hebben waar ik de missie reuniting the families nog kan doen en een 100% save game Reageren
RobbertR Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Zou je in het vervolg de zoek functie willen gebruiken? Hier zijn namelijk al meerdere topics over gepost. Maar in dit topic is er ook naar gevraagd, dus daar staat de save game. Reageren
Bling Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Je hebt alleen 100% savegames. Volgens mij heb je geen savegames waar je bijvoorbeeld "Reuniting the Families" nog kan doen, maar dat weet ik niet zeker. Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Zou je in het vervolg de zoek functie willen gebruiken? Hier zijn namelijk al meerdere topics over gepost. Maar in dit topic is er ook naar gevraagd, dus daar staat de save game. ruurd31 geeft daar een link naar een 100% savegame, alleen die doet het niet, maar zijn er dan echt niet savegames dat je bepaalde missies nog kan doen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) He kijk, mijn naam . Ik zal ff naar die 100% savegame voor je kijken. Momentje! SAVEGAMES FOR NOOBMOD V2 100% http://rapidshare.de/files/17351063/GTASAsf1.b.html Savegame in Los Santos http://rapidshare.de/files/17351208/GTASAsf1.b.html Bij de savegame in Los Santos weet ik niet hoever die is. Ik kan ook niet voor je kijken omdat ik zelf geen n00bmod op mijn PC heb. Maar hopenlijk heb je hier wat aan. Bewerkt: 6 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) BEDANKT!!! Ruurd31, IK HOU VAN JE!!! echt heel erg bedankt EDIT: ruurd31, kan je me misschien ook even die site geven waar je die savegames vandaan hebt?? alvast bedankt Bewerkt: 6 april 2006 door Mike Toreno Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.