.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 hallo allemaal ik vond het wel hanig om hier een topic apart over te maken. je kan hier je ideeen posten. ik maak dit topic voor mensen die GTA San Andreas al uit hebben gespeeld of gewoon eigen gemaakte missies te spelen. hier kan je dus allerlei ideeen posten over missies van gta san anderas. ik heb hier een voorbeeld. ga naar de luchthaven van las venturas en steel een AT-400 en vlieg er mee naar los santo`s en land op het vliegveld. rijd naar de santa maria beach en zoek een dak op. dood met een sniper rifle 4 willekeurige mensen en een politie agent uit een politie auto. nadat je dat hebt gedaan pak je de politie auto en gaat naar de grove. recuteer een paar homies en ga met ze naar whetstone (badlands vlakbij de mount chiliad) zoek weer een dak op en dood (weer met een sniper rifle) een persoon die je niet aanstaat. ga nu de mount chiliad beklimmen met een cross motor of een fiets (je mag de homies achter laten) pak nu de mountainbike (als je die nog niet hebt) en jump van de berg richting de stad of snelweg. schiet nu (als je nog gezocht word door de politie) de in de weg zittende politie mannen neet en race naar san fierro. eenmaal aangekomen in san fierro kaap je een trein bij het station en rijd richting desert. bij fort carson stap/spring je uit de trein en zoek een voertuig met 2 wielen en pak hem en zoek een unique stunt jump en nadat je een (willekeurige) unique stunt jump hebt gedaan. ga je naar Area 69 en pakt een hydra en houd een luchtgevecht. vlieg nu naar the grove en de missie is volbracht. (ik heb dit idee ook een keer uitgevoert ) veel succes. bedenk nu een eigen missie als je wilt. ik zou jullie ideeen ook wel eens willen zien (je mag ook mijn missie raten) greetz plippop
SummerBase Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 'Pak een fiets en ga naar Mount Chilliad, neem een parachute mee en ga vanaf het hoogste punt naar to the floor. Vlieg naar beneden in noordelijke richting. Beneden wacht een groepje ballas je op. Knal ze allemaal neer met een 9mm pistool. Maak een foto van het dode groepje lijken. Je keert terug naar the Hood.' " + respect en $1500 "
Moonbeam Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Kuch, Hier is een appert sub-forum voor geloof ik: >>>Hierzo<<<
Maarten!! Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 mission name:flight fight (cheat mission) doe de cheat van dat bmx hoog kunnenn jumpen ga naar het hoogste toren van van los santos(waar je op kan pak daar de parachute spring van met de fiets van het gebouw af jump er open de parachute ga met de parachute naar het dichtbijzijnde gang gebied neem 5 gebieden over en knal de politie ondertussen ook af hopelijk heb je dan 5 of meer sterren ga naar the airport en vlieg naar area 51 jump eruit met parachute knal met een rocket launcher de sam sites af pik een hydra knal 5 hydra neer en ga terug tha hood beloning:50.000.000,respect+40%,je kan nu gebieden veroveren. hier was kop
Goliat Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Volgens mij is plippop's bedoeling ietsje anders. Volgens mij wil hij gewoon missie's bedenken zonder dat er modding aan te pas komt. Bijvoorbeeld zoals ik wel eens doe, dan ga ik met een heli hoog boven area 61 vliegen en dan jump ik er uit en dan ga ik dus parashute springen, als ik geland ben schiet ik alle militairen dood tot dat ik gepakt ben. Plippop zeg het maar als ik me vergis.
Toni Caprioni Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 FBI mission: (Thomas Crown) Ga met een auto naar je airport. Neem de Hydra mee en ga naar de hood. Opeens is je vliegtuig stuk en spring je eruit. Omdatje niet in de hood bent maar in The Middle Of No Where, is het beter om je hoofd laag te houden. Je zit in de badlands. Je hebt geen kaart (niet gebruiken!)en geen auto, je moet er dus een halen. Pak een auto en ontsnap van de poiltie. Ga naarde baas van de FBI en haal de package van San Fierro. De politie heeft je, je moet ontsnappen. Loose the heat en ga terug naar je baas. Beloning: 20000 dollars Rank:0,1% hoger
ShortY- Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Pak boven op mount chiliad een fiets, en probeer dan de vuilstortplaats te raken vanaf boven via een hele grote sprong <-- Dit is lol, heb het zelf ook al een paar keren gedaan, gewoon jumpen vanaf chiliad owned, vooral met bussen.
SWYV Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 lol, mooie ideeën MAAR een probleempje, er zijn niet zoveel mission scripters hier, ik heb ook eens een eigen missie gemaakt met gebruik van JguntherS script maar dan op ander plaats en tegen iemand anders dan de zijne ook heb ik de GXT aangepast hier enkele screens hier ga ik vertellen over mijn zelfgemaakte mission scripting (met behulp van JguntherS) en ook ga ik screens posten, veel kijkplezier ps: als jij wilt mag jij me helpen om een missie proberen te helpen maken, wat te doen of dat of dat enz... Johnny Carlsson gaat uit zijn werkblijfsel en ging op weg naar een maat die hem gebeld had, ze hadden afgesproken om rond de 9u 's morgens op kruispunt in Palomino Creek -> -> -> -> -> wOOt Johnny in de lucht ^^ en nu camera vanop een gebouw die heel tijd auto volgt is best ook goed gelukt -> He? een clown? en jij hebt hem door dat hij vermomd is, het is een valstrik, het is een The Super Devils gevecht -> na dit missie kun jij pas saven -
W Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 lol, mooie ideeën MAAR een probleempje, er zijn niet zoveel mission scripters hier Ik hoop niet dat je gaat huilen maat maar Pelipper bedoelt gewoon verhaaltjes verzinnen.
SWYV Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 hmm de titel lijkt me wel onduidelijk want er staat, zelfgemaakte GTA SA missies en jullie bespreken over ideeën of verhaaltjes te maken, zo gata dat niet samen voor die topic titel
EXIT Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) anders zal het wel in he modding gedeelte staan INTRO je vertrekt smorgen op weg naar je werk bij de burgershot je stopt aan het stoplicht waar iemand naast je instapt hij zegt dat je naar de bank moet rijden FASE I je rijd rustig naar de bank als je bij de bank aan komt krijg je een minigun en je moet de bank inlopen en zoveel mogelijk geld mee nemen. dus je loopt de bank in met je minigun. en je moet de kluizen gaan roven. daarna loop je terug naar buiten TUSSEN filpje I je komt buiten en je auto is verdwenen de man trouwens ook en de politie pakt je op na uren van ondervraging. mag je gaan want er waren te weinig bewijzen FASE II je moet opzoek gaan naar je auto en de man. dus je gaat naar de bank want daar heb je je auto het laatst gezien. je vind daar een stukje verf van je auto (FLASH BACK: je denkt terug dat je de duur heel hard dicht had gegooit) een beetje later vind je een briefje waar opstaat "CJ palomino creec" cj denkt: hoe weet hij mijn naam. dan ga je naar de auto verhuur en huur je daar een van de SUV's en ga je naar palomino creec TUSSEN filmpje II als je daar aankomt zie je een huis. dat huis schiet in een heel korte flash back je krijgt allemaal vage herinderingen. opeens is alles zwart FASE III je word wakker in het huis. het huis is vervallen alles is kapot. je ziet een knuffel, je herinder je een blij kind dat met die knuffel speelde. dan herinder je dat het je eigen was die daar speelde. je loopt rond in het huis je ziet weer alemaal flash backs. je kijkt door het raam je ziet een vaage vrouw in de tuin werken. en een vage man in de garage. je herinderd je het weer Filmpje III (flash back) je vader werkte aan de auto. de garage poort ging open er kwam een man binnen met een hakbijl. en enkele secondes later ligt de vader op de grond. de man was weg je liep naar je moeder je riep"mama mama" de flash back was gedaan FASE IV je rend naar de garage. er ligt opgedroogt bloed op de grond. en op eens staat er een man achter je en zegt "je herinderd je het weer. ik was het, ik heb je vader vermoord" je draaid je om en je begint een vuist gevecht met de man. het duurd lang maar je wint je valt tegen de grond en zegt "waarom papa, waarom" op dat moment valt de politie binnen EINDE missie en wat vinden jullie er van Bewerkt: 7 april 2006 door tectron
W Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 hmm de titel lijkt me wel onduidelijk want er staat, zelfgemaakte GTA SA missiesen jullie bespreken over ideeën of verhaaltjes te maken, zo gata dat niet samen voor die topic titel Tuurlijk wel, je verzint de missies toch zelf??
Goliat Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 hmm de titel lijkt me wel onduidelijk want er staat, zelfgemaakte GTA SA missies en jullie bespreken over ideeën of verhaaltjes te maken, zo gata dat niet samen voor die topic titel Tuurlijk wel, je verzint de missies toch zelf?? Lees mijn post en lees de post daaronder.
Fireman Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ga met een forklift dozen ophalen die achter het huis van Emmet staan deze dozen zitten vol met wapens en moeten binnen .. minuten naar de dichtsbijzijnde ammun-nation worden geleverd.
Recommended Posts