Maarten!! Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 anders zal het wel in he modding gedeelte staanINTRO je vertrekt smorgen op weg naar je werk bij de burgershot je stopt aan het stoplicht waar iemand naast je instapt hij zegt dat je naar de bank moet rijden FASE I je rijd rustig naar de bank als je bij de bank aan komt krijg je een minigun en je moet de bank inlopen en zoveel mogelijk geld mee nemen. dus je loopt de bank in met je minigun. en je moet de kluizen gaan roven. daarna loop je terug naar buiten TUSSEN filpje I je komt buiten en je auto is verdwenen de man trouwens ook en de politie pakt je op na uren van ondervraging. mag je gaan want er waren te weinig bewijzen FASE II je moet opzoek gaan naar je auto en de man. dus je gaat naar de bank want daar heb je je auto het laatst gezien. je vind daar een stukje verf van je auto (FLASH BACK: je denkt terug dat je de duur heel hard dicht had gegooit) een beetje later vind je een briefje waar opstaat "CJ palomino creec" cj denkt: hoe weet hij mijn naam. dan ga je naar de auto verhuur en huur je daar een van de SUV's en ga je naar palomino creec TUSSEN filmpje II als je daar aankomt zie je een huis. dat huis schiet in een heel korte flash back je krijgt allemaal vage herinderingen. opeens is alles zwart FASE III je word wakker in het huis. het huis is vervallen alles is kapot. je ziet een knuffel, je herinder je een blij kind dat met die knuffel speelde. dan herinder je dat het je eigen was die daar speelde. je loopt rond in het huis je ziet weer alemaal flash backs. je kijkt door het raam je ziet een vaage vrouw in de tuin werken. en een vage man in de garage. je herinderd je het weer Filmpje III (flash back) je vader werkte aan de auto. de garage poort ging open er kwam een man binnen met een hakbijl. en enkele secondes later ligt de vader op de grond. de man was weg je liep naar je moeder je riep"mama mama" de flash back was gedaan FASE IV je rend naar de garage. er ligt opgedroogt bloed op de grond. en op eens staat er een man achter je en zegt "je herinderd je het weer. ik was het, ik heb je vader vermoord" je draaid je om en je begint een vuist gevecht met de man. het duurd lang maar je wint je valt tegen de grond en zegt "waarom papa, waarom" op dat moment valt de politie binnen EINDE missie en wat vinden jullie er van zeg niet dat je een ds hebt met het spel 2 memories want die missie lijkt er veel op hier was kop
Flame^ Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 En wat mag hier het nut van zijn? Als je missie idee-en hebt post je ze maar in het SCM-Hulp forum, of ze gedaan worden is een andere vraag. Ik betwijfel namelijk of jullie weten hoe moeilijk het is om een missie te coden. Buitendat vindt ik het best onnodig en sluit ik het dus ook.
Recommended Posts