Pietje II Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Mmm, ik zal mijn eerlijke mening geven. Ik vind het plaatje iets te 'gemaakt'. Ik zie een duidelijke scheidingslijn in het plaatje dat er rechts een ander plaatje bij is geplakt. Ook is het jammer dat bij de speer het wat pixelig/wazig is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet één van jouw beste werken is, Grove St. Vooral het rechterdeel ziet er in mijn ogen best pixelig uit. De paarse 'highlights' om de letters zijn wel goed gelukt. Ik geef het een 6+. Hopelijk ben je toch nog wel wat tevreden met dat cijfer. EDIT: Het tweede plaatje vind ik wel wat beter, ja. De sterren zijn beter uitgewerkt, dat is wel weer goed. Het is wel weer jammer dat de 'nacht', het is wat helderder, het lijkt al wat te gaan schemeren. Het mag wat donkerder, dan zitten we weer in de holst van de nacht. Want onthoud: wat zwart is moet ook zwart blijven. [/font] Bewerkt: 6 april 2006 door Pietje // Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Ah! Nu zie ik het, hoe dicht zitten jullie op je scherm maar goed, bijna niemand vindt hem mooi.. kan iemand V2 wel raten, of hij mooier is, nu vindt ik hem juist pixelachtiger dan eerst Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Waar staat de v2 ? en heb je de streepjes van 3px naar 1 gedaan ? Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 V2: Nee, heb ik niet gedaan, niemand vind het niet mooi zo. Dus nee, dat verander ik niet noodzakelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.