kristof01 Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) ik vind deze code niet meer ik heb me rot gezocht! weet iemand hem? grtzz kristof01 edit: cheat eindelijk gevonden: fullclip Bewerkt: 6 april 2006 door kristof01 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Hey Kristof01, Uit ervaring, weet ik dat je dit spel op de PC hebt. Dus ik heb even bij de PC cheats op WiKiGTA gekeken. Ik maar zoeken en zoeken en nog eens zoeken. Ik kon helaas de cheat/code van nooit meer herladen niet vinden. Er was wel een cheat dat je minutie niet op kan, maar als je die activeerd moet je nog steeds herladen als je kogels opzijn (cheat is FULLCLIP). Helaas is hij er niet . EDIT: Gelukkig heb je de cheat alweer gevonden. Ik was bezig toen jij waarschijnlijk net aan het editten was. Misschien heb je toch nog wat aan mijn verhaaltje. Bewerkt: 6 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.