Jump to content

Nieuwe info.


Daan

Recommended Posts

nee het staat in dat rubriekje powerspy....op de laatste pagina staat wel dit:

We gaan ons uiterste best doen om de review-versie van GTA SA bij R* los te peuteren. Ach die gasten houden van ons, dus dat zal wel lukken, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • liltuner

    8

  • The Godfather

    5

  • Spike

    5

  • Daan

    4

wie heeft ruimte nodig ik heb 1 TERA byt :puh: dat is ongeveer 1000 GIG :puh: ik had zin om zo doos naast me PC te kopen ik kan hem echt 100 x op me pc raggen denk ik :puh:

ik hoop dat de PU gelijk heeft met febuarie man scheelt weer 3 maanden ofzo :D

Link to comment
Delen op andere websites

wie heeft ruimte nodig ik heb 1 TERA byt :puh: dat is ongeveer 1000 GIG :puh: ik had zin om zo doos naast me PC te kopen ik kan hem echt 100 x op me pc raggen denk ik :puh:

ik hoop dat de PU gelijk heeft met febuarie man scheelt weer 3 maanden ofzo :D

Haha!Lol :lol:

Ik zie de connectie niet echt... <_<

Zolang SA in Februari komt in plaats van Juni ben ik blij. :)

Link to comment
Delen op andere websites

wie heeft ruimte nodig ik heb 1 TERA byt  dat is ongeveer 1000 GIG  ik had zin om zo doos naast me PC te kopen ik kan hem echt 100 x op me pc raggen denk ik

wil je nou opscheppen ofzo....

anyway...die nieuwe teaser site is echt maf....met die gameboy in de vorm van een ...

en die spelletjes ook...one-eyed-monster :rolleyes: :D

Link to comment
Delen op andere websites

nieuwe info:

-het is mogelijk om het dak van een cabrio open te doen...je kan ook vanaf binnen dingen kapot knallen

-je kan de bulldozer besturen met de rechter anologe stick...hierdoor kan je ook stukken landschap vernielen.

-Politie communiceert via de radio waar ze wegblokkade's neer zetten...ze discussiëren over afsnijwegen om jou te pakken.

-Water/zee reageert op de windsnelheid

-het is mogelijk om geld te verdienen door chauffeur te spelen of door te oogsten

bron: gta-action.com

Link to comment
Delen op andere websites

cooooooooooooool man

ik heb ook nieuwe info van de dutch opm2:

'' Als je wilt gaan inbreken kan je dat niet met een personenwagen doen,je moet een verhuiswagen hebben om je spullen in te doen''

Dus je kan niet ff met je auto spulletjes jatten ff video recordertje pakken en met de auto wegracen,nee je moet eerst een slome verhuiswagen jatten en dan kan het

Link to comment
Delen op andere websites

cooooooooooooool man

ik heb ook nieuwe info van de  dutch opm2:

'' Als je wilt gaan inbreken kan je dat niet met een personenwagen doen,je moet een verhuiswagen hebben om je spullen in te doen''

Dus je kan niet ff met je auto spulletjes jatten ff video recordertje pakken en met de auto wegracen,nee je moet eerst een slome verhuiswagen jatten en dan kan het

COOOLE info man vooral met die bulldozer! ahahha :lol: . maar wat je zegt met 1 verhuiswagen pfff dan heeft de politie je zo of komen die niet achter je aan? :)

Bewerkt: door Spike
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...