Big-Smoke Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Hey wat heeft officre tempenny nou eigenlijk voor slechts gedaan dat CJ en Sean hem willen vermoorden? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Het komt dat Tempenny, Ryder en Big Smoke heeft omgekocht. Ryder en Big Smoke zie je in de missie The Green Sabre samen met Ballas mensen en Tepenny rondlopen. Omdat Ryder en Big Smoke zich bij Ballas hebben samengevoegd, is CJ kwaad. Ballas-members hebben CJ zijn moeder vermoord en CJ is daar kwaad over. Als zijn zogenaamde vrienden dan ook nog overstappen besluit hij ze in latere missies te vermoorden. Een agent die altijd bij Tepenny is, wordt vermoord in de missie High Noon (lees op WiKiGTA meer over die moord). Later in het spel zul je Big Smoke (jou dus) en Tepenny vermoorden. Dit gebeurt tijdens de missie End of the Line. Dit is het enige dat ik weet EDIT: @ Thomas Crown: Hartelijk bedankt voor je aanvulling. Volgens mij zijn we compleet. Thnx Goliat en Thomas!! Bewerkt: 6 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Goliat Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Sorry maar ik heb totaal geen idee is wie Sean is. Maar hoe dan ook, CJ wil hem ook niet echt vermoorden waarschijnlijk diep in zijn hart wel maar het komt in zijn het spel niet echt aan bod. Uiteindelijk moet CJ hem wel achterna gaan zitten omdat hij nogal wat verschikkelijke dingen heeft gedaan zoals de moord op een aantal politie agenten en natuurlijk is wat hij met CJ doet natuurlijk ook tegen de wet en dat terwijl de rechtbank Tenpenny vrij spreekt. Tenpenny komt uiteindelijk om door een auto ongeluk in de missie End of The Line als CJ hem achterna zit samen met zijn broer Sweet. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Zoveelste edit vandaag : Ruurd en Tommy, dat noem ik nog een samenwerking Bewerkt: 6 april 2006 door Goliat Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Officer Tenpenny is een corrupte agent die zijn vrienden zoals Ruurd zegt onder druk zet. Maar ze zetten ook de homies onder druk en CJ mag vuile klusjes opknappen. Ook is hij schuldig van een moord op Officer Pendelbury, maar hij schuift het in CJ's schoenen, die hij daarna in een Ballas hood gooit. Reageren
Big-Smoke Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Ok bedankt. en Coliat sean is sweet hij heet eigenlijk sean maar iedereen noemt hem sweet Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 in de GTA introduction film (de volledige versie) word het allemaal wat duidelijker op deze link kan je hem bekijken volledige versie van gta san andreas the introduction Reageren
Dago58x Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 En daar zie je ook hoe ze de Johnson's moeder hebben dood gemaakt enallemaal en nog wat toen ik hem voor de eerst zag vond ik het echt een toffe film Reageren
Dago58x Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Maar het plan Van Ballas Was om sweet dood maken Toen ze eenmaal in Grove Street valden ze aan op Johnson's huis Terwijl Dat het verkeerde was en Dat ze Sweet's huis moeten aanvallen.. Helaas Ging ze dood... Ik wou in SA Missie's van haar krijgen... Dan wordt het Tof Bewerkt: 9 april 2006 door Dago58x Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.