Backsmash Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 hij is wel netjes! je moet alleen bijvoorbeeld de spoiler nog een kopieren, plakken aan de voorkant en dan het stuk dat in de auto zou vallen weg knippen. 7.5/10 je moet wel creditten. dat houd in dat je de maker van de base op je plaatje zet, en de makers van de onderdelen in je plaatje zet. Reageren
RedNeck Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 oke zal ik de volgende keer doen maare welk font gebruiken jullie daarvoor Reageren
Backsmash Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 gewoon een pixel font. zou je trouwens willen pm'en waar je die stoelen vandaan hebt? :$ ik vind ze namelijk errug mooi. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Zeker mooi The Spanierd Ook erg leuke details en kleuren, goed gewerkt kerel 8,0/10 Reageren
Achille Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 hey The Spanierd. Ik ga voor jou een tut maken hoe je een mooie verbrederde bodykit maakt ja.. ik maak em vanaaf miss nog wel. Of morgen dan ben ik vrij. Want ik ga vanaaf van Nederlandse kruiden genieten Dus ik Zie wel mar ik doe wel binnekort ja Reageren
RedNeck Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) thx mr-X @Backsmash gewoon op pixeltrix maare vertel eens hoe heb jij het geleerd en kun je me een paar tuts geven ofzo waarmee jij het geleerd hebt Edit: jah is goed achille Bewerkt: 9 april 2006 door The Spanierd Reageren
Silverwing Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Leuke pixeltuning voor je eerste. Hij is wel wat leeg, maar dat komt vast nog wel. Pixelart of tuning is eigenlijk niet zo moeilijk. Kijk wat naar andere auto's, zoom op het maximum in en je hebt alles in de pixels die je aan je originele stock kan toevoegen voor een tuning. Je kan het uitknippen, of helemaal over 'drawen' met de pencil tool zoals ik het altijd doe. Reageren
Backsmash Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) op chino4real.nl staan er een paar en op pixeltrix. maar net als achille ik heb het mezelf geleerd. btw hoe heten die stoelen? Bewerkt: 10 april 2006 door Backsmash Reageren
RedNeck Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) ik heb je gepm´t maar zijn er nog meer tips en rating ow en backsmash kun je me dat pixelfont ff pm´en Bewerkt: 10 april 2006 door The Spanierd Reageren
RedNeck Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 hij is weer aangepast ik vind hem zo nog beter laat zien wat jullie er van vinden Reageren
Achille Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Hey, als ik een pixeltuning maak trek ik meestal de lijnen van de voorbumper naar beneden.. Ik bedoel zegmaar de zwarte van het zijaanzicht zegmaar de rand.. Ik show wel een WIP dalijk Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik heb er niks op aan te merken. Misschien kan je op de kapo iets zetten een hood ofzo om het nog mooier te laten lijken. Je krijgt van mij een 9/10. Reageren
RedNeck Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 jah is wel vet ik heb miss een idee we maken van dit topic een pixeltuning topic waar iedereen die van pixeltuning houd en mensen die hun pixeltuning willen laten rate hier kunnen posten dat scheelt weer een heleboel topics en daardoor is het forum netter Reageren
RedNeck Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 hier is weer een nieuwe pixeltuning Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.