little_smoke Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik had een vraag zit er ook een vliegtuig in t spel waarmee je kan vliegen?? Reageren
VforV Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik had een vraag zit er ook een vliegtuig in t spel waarmee je kan vliegen?? Nee, maar als je toch wilt vliegen moet je de cheatdevice van Edison Carter downloaden en installeren op je PSP. De Dodo maakt geen geluid (de motor) maar je kan ook helicopters spawnen die wel geluid maken. Dit is de Dodo: Reageren
SamShine Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 En verwacht niet dat de Dodo en Helicopter net zo vliegen als in SA (als je verder nog VC of III hebt... sorry, die heb ik weer niet). Ze vliegen uitermate slecht! Reageren
Samurai Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Valt best wel mee hoor...Alleen de dodo een beetje lastig. Reageren
Dogwatch Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 ik vind de dodo het makkelijkst met vliegen. Reageren
VforV Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 ik vind de dodo het makkelijkst met vliegen. Vind ik ook. Die helicopters zijn het ambetantst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.