Jump to content

Lege politiewagen

Recommended Posts

Geplaatst:

Haaiz!...

Gisteren zat ik weer wat San Andreas te spelen, reed tegen een politiewagen aan in Los Santos, hij probeerde me te volgen...

Ik hield hem aan het lijntje tot aan een Pay And Spray, aan Santa Maria Beach, en opeens vertrekt die wagen zonder een flik erin? :bonk:

Heb hem een tijdje gevolgd, maar hij ging richting Safe House aan het strand en reed zomaar het water in...

En dus ook geen drijvende flik te zien...

Zo heb ik ook af en toe al een rancher (niet van de politie) zien passeren met slechts 3 wielen, etc...

Heb spijtig genoeg geen screen, hij was me te snel af...

Grtz

Geplaatst:

Ja, dat gebeurt wel eens! Ik kan mij herinneren dat hier eerder een topic over was aangemaakt met ongeveer dezelfde gebeurtenis. Gewoon een klein foutje in het spel dus denk ik.

Geplaatst: (bewerkt)

dit is me noch nooit over komen.

heb je SA gemod? dit kan een probleem zijn

Bewerkt: door tectron
Geplaatst:

WEIRD, ik heb dat nog nooit gehad, ook al is mijn GTA SA met zo'n 63wagens vervangd nu en zo'n shit heb ik nog nooit tegengekomen hoor :cab::D

echt wel raar dat bij me nooit zoiets gebeurt, maar mss omdat ik bijna nooit oplet of rij ik TE goed voorzichtig zoals real life ^^

Geplaatst:

Hehe,

Ja geberut wel vaker. Ook met de politie boot trouwens!

Meestal is het als je de agent dood (door de ruit van de wagen), maar hij walt niet uit de wagen en rijd gewoon door.

:D

Maak je hier niet druk om het is een bugje. :D

Geplaatst:

Ik heb het ook nog nooit meegemaakt, en dat vind ik opzich wel jammer. Het lijkt mij erg grappig, en als het mij toch ooit eens overkomt zal ik er alles aan doen om hem te pakken te krijgen. :puh:

Geplaatst:

Dit gebeurt bij mij zo vaak... zoiets dan.. ook bij homies gebeurd da wel eens, er waren er twee die achterin de auto zaten vermoord, waarschijnlijk door een raam, en toen bleven ze gewoon zitten :? toen deed ik weer 2 anderen rekruteren en toen wilde ze niet in mijn auto stappen omdat die anderen daar nog zaten :bonk: achja, zo'n groot spel zitten natuurlijk foutjes in... :)

Geplaatst:
Dit gebeurt bij mij zo vaak... zoiets dan.. ook bij homies gebeurd da wel eens, er waren er twee die achterin de auto zaten vermoord, waarschijnlijk door een raam, en toen bleven ze gewoon zitten :? toen deed ik weer 2 anderen rekruteren en toen wilde ze niet in mijn auto stappen omdat die anderen daar nog zaten :bonk: achja, zo'n groot spel zitten natuurlijk foutjes in... :)

Ja dat klopt, als je homies rekruteert en neemt ze mee in jouw auto en ze gaan dood doordat er door het raam naar binnen wordt geschoten, blijven je homies dood in de auto zitten. Je ziet ook wel dat ze met hun hoofd voorover hangen, dat zie je wel meer bij andere mensen, als je hun auto kapot maakt, blijven sommige gasten dood in hun auto zitten. Dit gebeurt dus ook bij jouw homies. En het klopt dan ook dat nieuwe homies er niet meer in willen. Een dode homie die voorin de auto zit kan je nog eruit gooien, maar de dode homies achterin, tja daar kan ik ook niks mee! :bonk:

Het enigste wat ik dan kan bedenken is gewoon een nieuwe auto nemen, maarja, als je oude auto net een hele fijne was, dan is het dag auto. :cya: Dat is dan wel weer vervelend. ;)

Geplaatst:

heeft iemand misschien een trukje voor mij dat mij dat ook kan overkomen? dat homies die bij je auto zitten dood achterin blijven zitten?

Geplaatst:
heeft iemand misschien een trukje voor mij dat mij dat ook kan overkomen? dat homies die bij je auto zitten dood achterin blijven zitten?

Ja door gebieden heenrijden waar Ballas/Vagos members op je gaan schieten. Rijd naar een gebied toe waar je weet dat ze vaak vorkomen. Als je dan veel langs Ballas/Vagos members gaat rijden (telkens heen en weer ofzo) dan beginnen de Homies te schieten. De Ballas/Vagos gaat dan terug schieten en soms zal er 1 Homie sterven. Ze blijven (soms) in de auto zitten en dan he bje je doel berijkt ;) . Dus dood in de auto zitten :Y .

LOL Je kunt ook wel naar San Fierro gaan, daar zullen ook gangs op jou schieten, maar dat rijden duurt daar zo lang hé :puh: .

Geplaatst:

het is wel lol,

ik heb het nog nooit meegemaakt

zoals iedereen hier al bijna zegt dat het een bug is een foutje duz van GTA

Geplaatst:

Ja door gebieden heenrijden waar Ballas/Vagos members op je gaan schieten. Rijd naar een gebied toe waar je weet dat ze vaak vorkomen. Als je dan veel langs Ballas/Vagos members gaat rijden (telkens heen en weer ofzo) dan beginnen de Homies te schieten. De Ballas/Vagos gaat dan terug schieten en soms zal er 1 Homie sterven. Ze blijven (soms) in de auto zitten en dan he bje je doel berijkt ;) . Dus dood in de auto zitten :Y .

LOL Je kunt ook wel naar San Fierro gaan, daar zullen ook gangs op jou schieten, maar dat rijden duurt daar zo lang hé :puh: .

oke, bedankt, maar met dat rijden naar San Fierro heb ik geen last van, ik heb namelijk een noobmod geinstalleerd en kan dus overal heen teleporteren en homies bestellen door een simpele druk op de knop en dan komen de homies zo uit de lucht vallen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...