Jump to content

Lege politiewagen

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, dit is RL. ALs je iemand doodschiet dan gaat hij toch ook niet vanzelf uit de auto stappen? (Wel is dit het geval bij GTA, ze stappen uit de auto, gooien de deur dich en vallen dood :clown: (wel voorin))

Geplaatst: (bewerkt)

En dan nog, als het een bug was Zonnet, dan heeft R* er wel veel werk aan besteed hoor .:bonk:

Jouw homies gaan echt dood in de auto zitten, met hun hoofd omlaag e.d. Dus het is zeker weten géén bug, en het gebeurt ook elke keer, dus...

Die auto's die doorrijden zonder dat er iemand in zit is wél een bug. ;)

P.S.: @ikt: Het is inderdaad wel stom dat sommige ventjes als ze dood zijn eerst uitstappen, daarna de deur dichtgooien, en daarná klapt hun hoofd er opeens af, en dan vallen ze vervolgens dood neer op de grond. :bonk: Maar het is bij mij niet altijd zo hoor. Meestal vallen ze al gewoon dood uit de auto, heel soms stappen ze netjes uit en zo en vallen dan pas dood. Ik denk dat dat gewoon een bug is. ;)

Bewerkt: door Pietje //
Geplaatst:

Eej,

Als ik soms niks te doen heb ga ik naar LV RingRoad, ga voor een auto staan, Spring op de auto, Schiet een keer in auto of in de lucht. Het effect is schiet met een M4 op auto's die achter je rijden. Schiet op bestuurdersplek en op passagiers stoel voorin. Schiet eerst op passagier (als die er is), Schiet daarna bestuurder dood.

Ren of loop nu naar de auto toe, Kijk of er 2 dode mensen in zitten, Stap in aan de kant van bestuurder, Je gooit nu een dode man/vrouw uit de auto. En nu kan je ergens naar toe rijden met dode bestuurder naast je.

SilverDust ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Eej,

Als ik soms niks te doen heb ga ik naar LV RingRoad, ga voor een auto staan, Spring op de auto, Schiet een keer in auto of in de lucht. Het effect is schiet met een M4 op auto's die achter je rijden. Schiet op bestuurdersplek en op passagiers stoel voorin. Schiet eerst op passagier (als die er is), Schiet daarna bestuurder dood.

Ren of loop nu naar de auto toe, Kijk of er 2 dode mensen in zitten, Stap in aan de kant van bestuurder, Je gooit nu een dode man/vrouw uit de auto. En nu kan je ergens naar toe rijden met dode bestuurder naast je.

SilverDust ;)

Erg grappig silverdust. :schater:

Maar even een vraagje, hoe kan het een bug zijn als die politewagen achter je aan gaat en even later het water in rijdt. :? Volgens mij zou zo iets bewust gedaan moeten zijn. :Y

Of vergis ik me. :?

Edit:

Ruurd, wat toevallig :puh:

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Dat is gewoon een foutje. Soms zie je wel eens een filmpje dat sommige personen hele andere dingen doen. Of dat een missie in een ander eiland start. Gewoon een foutje. Dit is gewoon toeval Goliat :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...