Matiscus Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Je moet op '*' klikken. Dan komt hij te voorschijn. Heb het pas ook laat ontdekt. Reageren
Crowsoul Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Je moet op '*' klikken. Dan komt hij te voorschijn. Heb het pas ook laat ontdekt. Jep ik meer dan 20 min :$ Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Lees effe de readme Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 raar dan mss gaat die meter gwn niet mij jou Reageren
Crowsoul Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 lukt ook niet Strange. Werkt de eigenlijke cam hack bij je? De cockpitview m.a.w. dus. Want bij klopte het ook niet. Camhack werkte zonder te "enablen" en de teller kwam er op door de Numpad* te gebruiken Dus for so far .... Default HotKeys are; Numpad * = Enable Numpad / = Disable Numpad 8 = Move Up Numpad 2 = Move Down Numpad 4 = Move Left Numpad 6 = Move Right Numpad + = Move Forward Numpad - = Move Backward Numpad 1 = Toggle Free Look Mode Numpad 3 = Toggle Guages Numpad 0 = Toggle Mouse Modifier Numpad . = Switch Modes Numpad 5 = Reset Position Mouse Y = Pitch Mouse X = Yaw Mouse Z = Roll (Mouse-Wheel) Reageren
Juju Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Ik heb die * geprobeerd, ik heb num-3 geprobeerd, en hij komt niet op t scherm Bewerkt: 15 april 2006 door italia_juju Reageren
Matiscus Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Je moet de Tool wel laten aanstaan he. Dan je SA opstarten en dan werkt die echt prima. Reageren
ikt Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ok, wat moet je nou doen? Tooltje laten aanstaan, check GTA SA opstarten, check, * numpad doen, check 3 numpad doen, check, maar geen speedometer Reageren
Schno009 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 zit je met gta wel in het spel? Een andere reden zou ik niet weten Reageren
Crowsoul Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ok, wat moet je nou doen? Tooltje laten aanstaan, check GTA SA opstarten, check, * numpad doen, check 3 numpad doen, check, maar geen speedometer quote read me "If the program fails to run then you might need the Visual Basic 6 runtimes available from Microsoft." M.A.W.:Comdlg32.dll, mswinsck..dll, Richtx32..dll, Tabctl32..dll enz. Bvb bij een bacis windows zonder SP zitten die er niet in. Toen er nog geen sercive pack was moest ik die ook na elke format installeren voor de meeste vb6 scripts draaiende te krijgen;) Reageren
junkystyle Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Met * activeer je de Cam Hackmet num 3 de kilometerteller Op ik ben heel erg dom maar waar zit je num3 ? op je numpad ?OMG ik zit in een auto en zie niets en hoe activeer je hem even duidelijk Met * ? Ik snape niet Reageren
Beagle Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 (bewerkt) num3 zit op je numpad. Je moet de * gebruiken die ook op je numpad zit Bewerkt: 16 oktober 2009 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.