Bartjex88 Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Op mta zag ik juist een combine vliegen en ik bij zeer grote fan van loonwerk en combine's (dorser's) kan iemand voor mij een handling lijn maken dat ik kan vliegen met combine of een mod ofzo Bij voorbaat dank Bartjex Reageren
ikt Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Extrakt het bestand (combine.dff en combine.txd) en vervang de voor een vliegtuig. Hoop dat het werkt. (WEL BACKUPPEN!) Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 heb de txd en dff en handling vervangen en gaat niet:( Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Je moet dan uiteraard ook de colls vervangen . Vraag me niet waar die zitten want samen met T_N_T kwam ik er ook nog niet helemaal uit. Ik heb me er ook niet zoveel in verdiept. Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Bestaan er zo geen mods ofzo Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Ga eens op wat Modsite's kijken ! Heb je al op Gtagames.nl Gekeken ? Of misschien heb ik hier nog een ModSite Bewerkt: 7 april 2006 door .Tales. Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ga eens op wat Modsite's kijken !Heb je al op Gtagames.nl Gekeken ? Of misschien heb ik hier nog een ModSite Heb ik al gedaan maar Reageren
ikt Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 *dan moet je niet in de combine stappen maar in het vliegtuig dat jij hebt vervangen. Combine=Vliegtuig Vliegtuig=Combine Snap je het? * Reageren
EXIT Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 je moet de dff en de txd niet in handeling veranderen maar in de gta3.img Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 *dan moet je niet in de combine stappen maar in het vliegtuig dat jij hebt vervangen.Combine=Vliegtuig Vliegtuig=Combine Snap je het? * Snap het niet Reageren
ikt Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Laat maar, ik heb ergens gelezen dat je geen voertuig met een vliegtuig moet veranden, je GTA SA crasht dan. Je kan toch ook itschittychittybangbang doen? Dan vliegan alle wagens. Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 als je voertuig met vliegtuig vervangt crash juist niks van sa alleen je kan niet rijden of vliegen Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 je moet dat doen in de handling en in de vehicles .ide Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Nee, dat kan niet in de handling. Ik dacht (weet niet zeker) dat dat zit in de gtasa.exe, dat vliegtuigen kunnen vliegen. Je kan dus alleen het model vervangen, maar ik weet niet wat er dan gaat gebeuren....waarschijnlijk een crash... Reageren
Alexy Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Wat je ook kan doen is de code "ripazha" intikken. Dan kan je gewoon vliegen met auto's. Gr. Alexy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.