Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Op mta zag ik juist een combine vliegen en ik bij zeer grote fan van loonwerk en combine's (dorser's) kan iemand voor mij een handling lijn maken dat ik kan vliegen met combine of een mod ofzo

Bij voorbaat dank

Bartjex

Geplaatst:

Extrakt het bestand (combine.dff en combine.txd) en vervang de voor een vliegtuig. Hoop dat het werkt.

(WEL BACKUPPEN!)

Geplaatst:

Je moet dan uiteraard ook de colls vervangen ;).

Vraag me niet waar die zitten want samen met T_N_T kwam ik er ook nog niet helemaal uit. Ik heb me er ook niet zoveel in verdiept.

Geplaatst:

*dan moet je niet in de combine stappen maar in het vliegtuig dat jij hebt vervangen.

Combine=Vliegtuig

Vliegtuig=Combine

Snap je het? *

Geplaatst:
*dan moet je niet in de combine stappen maar in het vliegtuig dat jij hebt vervangen.

Combine=Vliegtuig

Vliegtuig=Combine

Snap je het? *

Snap het niet

Geplaatst:

Laat maar, ik heb ergens gelezen dat je geen voertuig met een vliegtuig moet veranden, je GTA SA crasht dan.

Je kan toch ook itschittychittybangbang doen? Dan vliegan alle wagens.

Geplaatst:

als je voertuig met vliegtuig vervangt crash juist niks van sa alleen je kan niet rijden of vliegen

Geplaatst:

Nee, dat kan niet in de handling. Ik dacht (weet niet zeker) dat dat zit in de gtasa.exe, dat vliegtuigen kunnen vliegen. Je kan dus alleen het model vervangen, maar ik weet niet wat er dan gaat gebeuren....waarschijnlijk een crash...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...