ACID Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 hoi, bestaat er een programma voor gta vc, dat je dan als je gta vc aan het spelen bent gewoon je winamp kunt regelen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 Nee, je kan niet vanuit het spel winamp bedienen. Het kan wel dat je je eigen muziek hoort in het spel. In de map van Vice City zit een andere map met de naam "mp3" ofzo, ik weet niet zeker hoe die map heet maar dat vind je vast wel.. Als je daarin je mp3's zet kan je je eigen zegmaar radiozender maken. Elke keer als je in een voertuig stapt kan je op de radio zoeken totdat hij je eigen mp3's afspeeld.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 of programma iTunes aanzetten en al je muzieks laten afspelen en GTA VC aanzetten, en ingame zet jij de radio uit zo hoor jij je eigen muziek nog verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ACID Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 ok maar ik heb wel een keer op internet gezien dat er zo'n programmaatje was dat je je winamp vanuit vc kon bedienen, maar ik weet niet meer hoe het heet dus weet iemand misschien hoe dit programmaatje heet ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 Tja, je kan natuurlijk proberen om via alt+tab te switchen van VC naar Winamp.. Maar of het werkt weet ik niet eigenlijk.. Ik zou het wel testen maar VC doet het niet nu. Gevolg van een geïnstaleerde mod..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ACID Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 nee maar er is een tool voor, maar ik weet niet meer hoe die heet dus weet iemand hoe deze tool heet ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 Google is your friend... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ACID Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 ja maar hier zie ik alleen maar winamp ingame voor andere games, ik kan hier geen winamp ingame voor gta-vc vinden misschien heeft er iemand een link voor mij ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ACID Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 sorry voor de dubbelpost. maar er reageert niemand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Heb gewoon wat geduld. En zoals gezegd: vervang de radio stations files door jou muziek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Heb gewoon wat geduld.En zoals gezegd: vervang de radio stations files door jou muziek. Je kan gewoon je eigen songs in de mp3 map zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ACID Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 weet ik wel, maar dan hoor ik het alleen als ik in een voertuig zit, maar ik speel mta-vc en dan wil ik m'n muziek ook horen als ik loop, en ik wil geen normale winamp want dan moet ik elke keer alt-tab doen om een ander nummer te horen, dus ik wil gewoon een ingame-winamp voor gta vc en mta-vc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 @ spacerune: Gelieve niet te dubbelposten als er niet gereageerd wordt. Na een uur is dat helemaal niet nodig. Zodra iemand je kan helpen, zal diegene dat meteen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ACID Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 oke thx weet er iemand nog een link voor zo'n soort tool ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.