Arjen Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 Valet Parking Lot. Waar heb ik het over? VPL is een parkeergarage. Maar dat is nog lang niet zo leuk, je moet ook missie's voltooien waarbij je Parkingboy bent. Je krijgt seconden voor de snelheid van het parkeren en voor de schade. Hoe meer schade, hoe minder seconden. Wil je ook een filmpje zien? GTASA.com --> San Fierro --> Downtown --> Valet Parking Lot Reageren
RTS Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 (bewerkt) Kijk dat is nog es fun, beetje autos voor mensen weg zette, of je jat ze gewoon gelijk als je auto nodig hebt btw cool filmpje Bewerkt: 27 september 2004 door RTS Reageren
Thabit Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 (bewerkt) Ja! Groot gelijk RTS! Dat lijkt mij wel een leuk baantje! Vet cool! Bewerkt: 27 september 2004 door Mitch Reageren
The Outlaw Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 hahahah, lijkt me een hele gave missie om te doen, ook een hele coole car trouwens (alleen jammer van die voorbuymber) Reageren
liltuner Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 wel vet baantje hoor gelijk met spinnende wielen wegrijden en dan het gezicht van de eigenaar zien Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 Hahahaha maar op de screenshot zie ik eigenlijk dat die mensen bijna geen gezicht hebben. Meloenenkoppen. Maarre wel leuk baantje, zo gaat SA een beetje op een ECHT spel te lijken. Er zal dan ook wel een missie voor zijn denk ik. Reageren
Melchior Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 (bewerkt) Haha! Dat zal wel leuk worden, een beetje sloepjes en andere karretjes wegrijden! Zal CJ ook zo'n maf pakkie aantrekken? :huh: :lol: Bewerkt: 27 september 2004 door Melchior Reageren
RTS Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 Haha!Dat zal wel leuk worden, een beetje sloepjes en andere karretjes wegrijden! Zal CJ ook zo'n maf pakkie aantrekken? :huh: :lol: Jazeker je ziet ook op het filmpje dat hij zon pakkie aan heeft Reageren
The Outlaw Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 wel geinig pakje geinig pakkie en een hele gafe kar man!!! Reageren
liltuner Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 inderdaad,en ff gauw de sloepjes jatten en de andere piccolo de schuld geven Reageren
The Godfather Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Geplaatst: 28 september 2004 wel cool van R* om al die minigames erin te stoppen....heb je nog wat te doen als je al de missies voltooid hebt Reageren
liltuner Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 zeker wetem,en ik denk dat je die minigames ook gewoon kan doen hoor Reageren
jojogta3 Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 ja echt vet van R* :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 ja,ik hoop dat er een getunde wagen komt,en dan jatten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.