Spike Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 (bewerkt) ja,ik hoop dat er een getunde wagen komt,en dan jatten ja die zijn er ook je kan ze zelf tunen ook hey Bewerkt: 1 oktober 2004 door Spike Reageren
Trax Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 ja,ik hoop dat er een getunde wagen komt,en dan jatten ja die zijn er ook je kan ze zelf tunen ook hey Hij bedoeld dat je een door iemand anders getunede auto moet parkeren, en dat je die dan steelt Reageren
liltuner Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 of die wagen jatten(getuned dus) en als je em op moet halen haal je een andere op Reageren
metallicaman Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 Zeg, die car lijkt mij toch verdomd veel op de Idaho uit VC en LC, maar jah, ik heb de achterkant natuurlijk nog niet gezien. Reageren
liltuner Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 inderdaad maar dan cabrio versie Reageren
Tim14 Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 De screen doet me een beetje denken bij de plaatst van de Cartels en Yardies in gta 3 (land 2), maar dit kan natuurlijk niet :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 ik vind valet parking lot gewoon strak !!!!!!!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.