Pimp_Killer Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) yoow gtapeepzzz bestaat er een programma waarmee je muziek uit een filmpje kan halen..? zoals geluidrecorder...maar geluidrecorder kan je maar 60 sec mee doen Bewerkt: 7 april 2006 door Pimp_Killer Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Zoekfuntie : Toevallig een topic van Mij Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik doe het zelf ook medere malen, ik gebruik het programma Virtual Dub. Het is een freeware programma, voor de download gebruik je simpel google . Als je Virtual Dub opent kan je jouw filmpje importeren. Na het importeren ga je simpelweg naar file -> save as WAV. Nu is enkel het geluid opgeslagen. Wil je een bepaald fragment daaruit hebben dan neem je een muziek bewerkingsprogramma en je knipt het gewenste stukje eruit . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.