Lionel Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Als ik mta sa 1.1 op start komt er te staan Error only gta:sa version 1.0 is supported Wat moet ik nu Reageren
Samurai Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Je hebt een andere exe [v2] en je moet v1 hebben... Gebruik deze downgrader om hem te laten werken: http://talidan.littlewhitey.net/gtasapatch.exe Reageren
steven4ever Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 ik heb hetzelfde probleem maar de link werkt niet -.- kan iemand een link geven die wel werkt Reageren
RTS Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 De website is op dit moment offline ik denk dat je even moet wachten tot de site weer online is, ik denk niet dat hij altijd offline zal blijven. Reageren
Gelmir Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 kan mta: sa opstarten, klik dan op browse servers, maar krijg dan foutmelding... help :s Reageren
RTS Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 kan mta: sa opstarten, klik dan op browse servers, maar krijg dan foutmelding...help :s Welke foutmelding krijg je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.