Timb0 Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik had eerst Gus13 scripts draaien op mijn server. Door de scripts (mIRC) is de server gehackt. Daardoor doe ik niet meer aan de server. Dus mensen, neem GEEN scripts op ej server. Want dan loop je kan dat je hackers krijgt! Reageren
Le MrG Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik had eerst Gus13 scripts draaien op mijn server.Door de scripts (mIRC) is de server gehackt. Daardoor doe ik niet meer aan de server. Dus mensen, neem GEEN scripts op ej server. Want dan loop je kan dat je hackers krijgt! Jij zegt:Door de scripts (mIRC) is de server gehackt. Ten eerste: -De server kan niet gehacked zijn door mIRC zelf, of ej moet een Illigale hebben ofzo -Je bent Gehacked doordat waarschijnlijk je Wachtwoord Is Gekraakt Reageren
Azer Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Pff, pure onzin (of je moet GRS van oli hebben draaien?) als je weet wat je doet & draait is er niks aan de hand maarja toch al niet zo'n fan van mIRC scripts voor MTA servers (het zuipt teveel CPU). Reageren
coz Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) pleur ff je mtaserver.log online .. kijken wij wel na of je wachtwoord gekraakt is , het probleem door de gus komt of er gewoon iets vreemds aan de hand is draai sinds v11 gus .. nergens last van er was trouwens wel een script waarin een 'klein foutje' zat waardoor het server wachtwoord gemaild werd naar iemand .. maar gewoon de laatste versie van zowel mta:ma als mta:ma:grs draaien en nergens problemen mee (het zuipt teveel CPU) heb genoeg cpu , daar niet zo veel problemen mee maar ik heb wel de !stats en !popular eruit gesloopt .. die zorgden bij gebruik voor 5 seconden lag ...... hmmm ps , heb je het over de v1 of v1.1 versie van mta server want ik heb het remote connecten uberhaubt nog niet werkend gezien bij v1.1 ... ergo ook geen remote hacking Bewerkt: 7 april 2006 door coz Reageren
Timb0 Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik heb/had mIRC draaien, iemand heeft naar mIRC gelogt (hoe geen flauw idee), en is toen in de remote van m'n server gekomen (poort 44003 stond niet open). Later toen ik op de server pc keek, stond er ook een melding van norton antivirus dat er iemand in mIRC bezig was. Ik heb toen block gedaan, en de server uitgegooit en mIRC gedeinstalleerd. Daarna heb ik dit topic aangemaakt, om de scripts gus13 niet te nemen. Het heeft niet zo zeer te maken met de scripts, maar met mIRC. Even reactie op de laatste reactie: Ik heb de server draaien op MTA v. 1.1.0 , het mta remote pass was niet gehackt, want hij stond er wel gewoon nog in. Ik heb nadat ik de server voor mijn clan weer in de lucht heb gedaan, alles anders gemaakt. Maar is het nu veilig om mijn server weer online te zetten op poort 22003 en dan ook scripts weer te laten draaien? Want ik vind hackers niet zo leuk. Trouwens nog een weetje: Ik zag dat die hacker sprak via de remote admin. Hij sprak als: (null), hij had kennelijk geen naam ingesteld :S Maarja. Hopelijk weten jullie of het veilig is om door te gaan en met of zonder scripts. Alvast dank Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Je hebt waarschijnlijk te maken met een mIRC bot, de vraag is gebruik je de nieuwste versie van mIRC oudere versie's kunnen nog wel eens vatbaar zijn voor dit soort rare personen. En wat ook nog wel eens raar is. Als er (null) staat is er onder een lege waarde gepost. Dat moet dus niet een mens wezen want via de remote admin moet je een naam invullen om door te kunnen het moet dus een voor geprogrameerd hack programma wezen. Je had me op msn al verteld dat mIRC vatbaar is. Zolang je met een veilige irc kanaal verbind is er niks aan de hand. Doe je dat wel is het foute boel. Het lijkt me niet handig om het nog eens te proberen. Ik vraag aan de maker van de gus13 (tommis) wel even een verklaring. Je hoort nog van me? Reageren
Timb0 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 POke, bedankt summerbase! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.