the_fa2man Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) ik heb overal gezocht maar kan niet meer van die gif.animaties van barca filmpjes vinden kunnen jullie me er eentje geven als jullie er een weten en weten jullie ook hoe je van een filmpje en gif. kan maken zonder photoshop met een andere progamma Bewerkt: 7 april 2006 door the_fa2man Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Hier heb je in ieder geval nog een filmpje: http://rapidshare.de/files/14932954/ronald...superr.avi.html Reageren
the_fa2man Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 ik vroeg eigelijk om een gif animatie zoals die voorbeeld maar wel leuk dankje Reageren
the_fa2man Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) gaaf man die had ik in het klein maar nu in het groot ben je ook barca fan kijk dan mijn site BARCA site Bewerkt: 8 april 2006 door the_fa2man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.