M.Gordon Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Eurogamer, de grootste Britse gaming website, heeft aangekondigd dat zij E3 van begin tot eind zullen uitzenden over het net . Dit betekent dat je in een streaming video de gehele E3 gebeurtenis kan volgen dat in mei zal plaats vinden. Twee televisie crews zullen naar Los Angeles gestuurd worden om de gebeurtenis vast te leggen en uit te zenden. Hier een link naar de website van Eurogamer TV Bewerkt: 10 april 2006 door M.Gordon Reageren
LucasV Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 In normale lettertype had ik het ook kunnnen lezen, maar bedankt. Reageren
Nielok Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 thnx voor de link, live is altijd beter Reageren
.Syfes Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Live is zo zottig ,is altijd beter. Reageren
SamShine Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Geweldig, kan ik is beeldmateriaal zien van de PS3, en niet alles uit een paar foto's + homp tekst te hoeven plukken! Hartstikke bedankt voor het melden Gordon! Reageren
meetlat Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Denk dan tog eens 2x na, iedereen zal dit willen zien. Die site gaat heel traag laden en de video zal haperen :s Reageren
SamShine Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Dat is het het nogsteeds waard hoor Meetlat, en bedenkt: ze gebruiken wel meer dan een server! Reageren
meetlat Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) ja zou kunnen, in ieder geval tog eens chekken... *Wanneer is 't eigenlijk te doen :s en waar moet ik dan kijken... Bewerkt: 4 mei 2006 door meetlat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.