Jump to content

los desperados

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kom niet veder bij t deel met die vent op t dak met die rockethlancher bij mij gaat gal steeds heel snel dood wat moet ik doen zo dat die niet dood wie moet ik als eerst kille?

Geplaatst:

Zoek een wapen uit waarmee een persoon in een keer dood is zoals een sniper minigun en zodra je hm ziet knal je hem zo snel mogelijk af

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Little_Smoke,

Als je bij het stuk gekomen bent waar die man met die rocketlaunger staat, moet je daarvoor ook door een steegje. In dat steegje liggen soms health hartjes of amors (in de garages van die steegjes waar mannatjes zitten). Pak die, dan kun je het makkenlijk redden. Je blijft dan immers langer "heel" en je kunt meer kogels hebben of eventueel een raket. Die health hartjes of die amors liggen dan in de garages die je bij die steegjes vind, waar die mensen zitten die je moet afschieten. Verder kun je het beste gebukt schieten, dan blijft de richter klein en kun je makkelijker mensen vermoorden.

Als je bij die man met die rocketlaunger bent aangekomen schiet je die als eerste neer. Dan blijf je gebukt en schiet je zo de rest neer. Het beste kun je voor deze missie wat wapens die in Los Santos liggen verzamelen. Ik raad je aan om de M4 of de AK-47 te pakken. Deze geweren zijn redelijk krachtig en hebben een kleine richter. Nog 1 truuckje: Als je deze missie beginnen hebt, koop dan een Amor en die eventueel de ziekenwagen missies in Angel Pine (dorpje onder de Mt Chilliad).

Succes mijn jongen :Y:clown:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)

Nou pak een RL..Schiet de vagos mannetje van het dak..

maar schiet niet in de buurt van Gal

Nou Je moet ook kijken of andere Vagos members op Gal Schieten..

Dood hun en de alle andere vagos...

Hierna heb je het missie gehaald...!!!

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:
ik kom niet veder bij t deel met die vent op t dak met die rockethlancher bij mij gaat gal steeds heel snel dood wat moet ik doen zo dat die niet dood wie moet ik als eerst kille?

Regel nummer 1: Heb geduld, wacht tot je homies de andere mensen die om het huis staan hebben vermoord, of in ieder geval voor het grootste gedeelte. En om die man met die rocketlauncher te vermoorden zou ik een sniper rifle gebruiken. ;)

Ik wens je veel succes. ;)

Geplaatst:

echt shitzooi denk ik heheh nu end of the line moet ik weer gebieden veroveren hoeveel moet je er hebben eigenlijk voor dat je de missie kan doen??

Geplaatst:

Als je End of the Line wilt doen moet je 35% van de ganggebieden hebben in LS. Maakt niet uit van de Vagos of van de Ballas. Als ik jou was zal ik eerst de Vagos doen, die zijn sterker.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...