Toni Caprioni Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Welke plaats is het beste ze te doen, ik zag op het forum in Angel Pine, maar waarom nou net daar???? Reageren
Svenie Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Omdat alle slachtoffers er dicht bij elkaar spawmen,dat is zeer gemakelijk,vooral bij de ambulance missies.De brandweermissies schijnen daar moeilijker te zijn vanwege de heuvels . Ik raad je Angels Pine ook aan. Veel Succes Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Persoonlijk zou ik de brandweermissies in Las Venturas doen. De straten zijn er lekker breed, de bochten kun je wijd nemen en er is niet verschrikkelijk veel verkeer. Zeker als je op het gedeelte rond de Strip blijft kun je snel je werk doen. De ambulance missies zijn inderdaad het makkelijkst in Angel Pine. Gewonden spawnen uitsluitend binnen de "stadgrenzen" en aangezien het een heel klein dorp is hou je tijd zat over om van de ene naar de andere kant te rijden. Er is tevens weinig verkeer dus rustig aan. De Pimpingmissies: Los Santos. Die zijn redelijk simpel te doen + iedere keer vóórdat je een meisje naar een klant moet brengen heb je tijd om even met je Broadway door een Pay 'n Spray te rijden. Is ie weer als nieuw. En de politiemissies: tsja, gebruik daar even de zoekfunctie voor. Ik vind ze het makkelijkst in een Rhino terwijl ik door de Dessert scheur. Even de auto met de boeven aantikken en klaar. Anderen verkiezen de Hunter, terwijl weer anderen een motor prima vinden. Ieder zijn keus.....Succes Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Dank je, met die politiemissies maakt niet uit wat voor voer of vliegtuig. Ik ga ze eens allemaal doen. Reageren
Goliat Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Persoonlijk zou ik de brandweermissies in Las Venturas doen. De straten zijn er lekker breed, de bochten kun je wijd nemen en er is niet verschrikkelijk veel verkeer. Zeker als je op het gedeelte rond de Strip blijft kun je snel je werk doen. De ambulance missies zijn inderdaad het makkelijkst in Angel Pine. Gewonden spawnen uitsluitend binnen de "stadgrenzen" en aangezien het een heel klein dorp is hou je tijd zat over om van de ene naar de andere kant te rijden. Er is tevens weinig verkeer dus rustig aan. De Pimpingmissies: Los Santos. Die zijn redelijk simpel te doen + iedere keer vóórdat je een meisje naar een klant moet brengen heb je tijd om even met je Broadway door een Pay 'n Spray te rijden. Is ie weer als nieuw. En de politiemissies: tsja, gebruik daar even de zoekfunctie voor. Ik vind ze het makkelijkst in een Rhino terwijl ik door de Dessert scheur. Even de auto met de boeven aantikken en klaar. Anderen verkiezen de Hunter, terwijl weer anderen een motor prima vinden. Ieder zijn keus.....Succes Ruurd heeft daar een hele goede tip voor gepost(de brandweer missies) Ik post zo wel even een kaartje vanwaar je de brandweer missies het beste kan doen. Bij de politie missies is vooral de voertuig keuze belangrijk en ik raad je de politie motor aan. De Hunter(ik heb het niet over nederlands beste spits) is ook aan te raden. Edit: Hier het kaartje: Bewerkt: 7 april 2006 door Goliat Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Dank je, met die politiemissies maakt niet uit wat voor voer of vliegtuig. Ik ga ze eens allemaal doen.Voor de politie missies heb ik ook nog wel een paar tips. Zoals GTA-Sheep zelf al zei, is de Rhino erg handig. Het stelen van de Rhino (zonder cheats) is wel degelijk moeilijk. Mocht je hem willen stelen, dan heb ik hier wat tips voor je:Pak de Jetpack op het vliegveld Verwant Meadows. Vlieg snel naar Area69. Als je over het hek heen bent heb je 5 sterren. Let niet op de politie. Als je dan boven/in Area69 vlieg landt zodat je op de grond komt te staan (anders krijg je de rakketen van de luchtafweer op je af) dan met je Jetpack en ren met je Jetpack naar de Rhino. Deze staat in een open loods van Area 69. Rijd er mee weg en rijd naar het zuid-oosten. Daar zit een hek waar je door heen kunt rijden. Rijd nu naar het vliegveld Verwant Meadows en rijd de Rihno in je garage. Save het spel nu, de politie is verdwenenen en je hebt de politie niet meer achter je aan. Ik raad je zelf aan om de Hunter te nemen. Deze kun je krijgen door hem te stelen bij een Las Venturas Airrace of de hele vliegschool goud te halen. Als je dat gelukt is vlieg je met de Hunter naar het einde van de landingsbaan van het vliegveld Verwant Meadows en start daar de Politiemissie. Nu kun je daar makkelijk rondvliegen en je komt niet in Las Venturas terecht. Dus best wel handig. Als je de politie missie gestart bent kun je het beste met gewone kogels schieten en een beetje laag bij de grond blijven, rakketen gaan meestal mis. Persoonlijk zou ik niet voor de politiemoter kiezen. Hiervoor heb je ongeveer 2500 kogels/minutie voor nodig. Je schiet behoorlijk wat af en je gaat er snel doorheen. Op den duur door veel boeven te vermoorden krijg je ook de politie achter je aan, ze kunnen je moter ook stuk maken. Je zult dan in een ander politie voertuig moeten stappen, lukt je dat niet binnen ongeveer 20 seconden. Dan gaat deze missie verloren, dus is niet echt handig. Je kunt ook proviteren van een bug. Deze bug gaat zo: Er is een handig truukje dat werkt:1. start de missie en rij 5 meter. 2. stap uit en loop een restaurant binnen (je kan daar het beste ook beginnen). 3. wacht 15 seconden en ga weer naar buiten. 4. ga weer in het voertuig en rij weer 5 meter. (je hebt ondertussen de melding gehad dat je de criminelen hebt vermoord en de teller met doden gaat omhoog) 5. herhaal stap 2 tot en met 4 totdat je level 12 hebt behaald. --------------------------------------- Je vroeg ook naar de Pimping-missie. Deze missie moet je met de Broadway starten. Het is een best makkelijke missie. De Broadway vind je achter het benzine station in Iddlewood. Als je de missie bent gestart moet je wat hoeren rondbrengen. Als je Broadway bijna stuk is, kun je voordat je weer een hier ophaalt even de Broadway resprayen. Als je een hoer op wilt halen, heb je daar geen tijd voor. Dus als je een hoer wilt ophalen kun je heel relaxed doen, want er zit geen tijdslimiet op (wil je een hoer wegbrengen naar een klant, dan heb je wel tijd!). Deze missie kun je dus ook het beste in Los Santos starten, het beste gewoon gelijk starten als je in de Broadway gesprongen bent. Meer informatie over de Pimping missie vind je op WiKiGTA. EDIT: @ Goliat: Dat had ik volgens mij al vertelt. Maar dat maakt neit uit. Ik heb hier alles over de politie informatie vertelt. Ik hoop dat het zo lukt. GTA-Sheep ook een superpost Bewerkt: 7 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Goliat Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Dank je, met die politiemissies maakt niet uit wat voor voer of vliegtuig. Ik ga ze eens allemaal doen.Voor de politie missies heb ik ook nog wel een paar tips. Zoals GTA-Sheep zelf al zei, is de Rhino erg handig. Het stelen van de Rhino (zonder cheats) is wel degelijk moeilijk. Mocht je hem willen stelen, dan heb ik hier wat tips voor je:Pak de Jetpack op het vliegveld Verwant Meadows. Vlieg snel naar Area69. Als je over het hek heen bent heb je 5 sterren. Let niet op de politie. Als je dan boven/in Area69 vlieg land dan met je Jetpack en ren met je Jetpack naar de Rhino. Deze staat in een open loods van Area 69. Rijd er mee weg en rijd naar het zuid-oosten. Daar zit een hek waar je door heen kunt rijden. Rijd nu naar het vliegveld Verwant Meadows en rijd de Rihno in je garage. Save het spel nu, de politie is verdwenenen en je hebt de politie niet meer achter je aan. Ik raad je zelf aan om de Hunter te nemen. Deze kun je krijgen door hem te stelen bij een Las Venturas Airrace of de hele vliegschool goud te halen. Als je dat gelukt is vlieg je met de Hunter naar het einde van de landingsbaan van het vliegveld Verwant Meadows en start daar de Politiemissie. Nu kun je daar makkelijk rondvliegen en je komt niet in Las Venturas terecht. Dus best wel handig. Als je de politie missie gestart bent kun je het beste met gewone kogels schieten en een beetje laag bij de grond blijven, rakketen gaan meestal mis. Persoonlijk zou ik niet voor de politiemoter kiezen. Hiervoor heb je ongeveer 2500 kogels/minutie voor nodig. Je schiet behoorlijk wat af en je gaat er snel doorheen. Op den duur door veel boeven te vermoorden krijg je ook de politie achter je aan, ze kunnen je moter ook stuk maken. Je zult dan in een ander politie voertuig moeten stappen, lukt je dat niet binnen ongeveer 20 seconden. Dan gaat deze missie verloren, dus is niet echt handig. Je kunt ook proviteren van een bug. Deze bug gaat zo: --- Informatie hierover komt zo-- Je vroeg ook naar de Pimping-missie. Deze Even een aanvulling op je post, Ruurd. Zorg wel dat als je net het hek over bent met je jetpack blijf dan niet in de lucht hangen want anders worden er door de luchtmacht torpido's op je afgevuurd. En als je de rhino in één van je garages doet doe 'm dan in die ene die het dichts bij is bij je savehouse. En je kan dan dan ook nog even gelijk even een FBI rancher krijgen zonder problemen, dat doe je door één van de vele ontpofte FBI rancher met je Rhino in de garage te duwen, doe je Rhino nu ook in de garage en als je terug bent na het saven heb je zowel een Rhino als een FBI rancher in je garage staan. Succes. Off-topic: Wat zijn wij toch een goed team he Ruurd. Bewerkt: 7 april 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.