shiver Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 ik heb een vraag ik heb auto;s in gta vice city gezet maar hij blijft elkekeer hangen en da is best wel irritand hoe kan ik da oplossen thx Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 (bewerkt) mischien alleen lezen weg vinken in de vc map Bewerkt: 28 september 2004 door edmania Reageren
PatrickW Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 edmania, da's niet de oorzaak van elk probleem hoor. :blink: shiver, waar blijft het hangen ? als het spel al loopt, of tijdens het laden van de game ? Reageren
Ken-D Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Geplaatst: 28 september 2004 Dan heb je mischien toch iets verkeerds gedaan bij de X,Y,Z coordinaten. Zorg bij de Z coordinaten dat ze boven de grond uitkomen. Postaldude Reageren
Pete-R Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Geplaatst: 28 september 2004 Zit er misschien een kras op je cd als hij als je aan het spelen ben blijft hangen Reageren
liltuner Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 nou,als een voertuig niet goed is geinstalleerd geeft hij een soort van foutmelding dat het voertuig niet goed is geinstalleerd en dan loopt je spel vast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.