Jump to content

In Welke Tijd moet GTA VCS afspelen ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
80's is gewoon lekker relaxed in Vice City, mooie en leuke muziek, lekker tropisch, mooie neonlichten/buizen, ik kan me ook eigenlijk geen andere tijd voorstellen in Vice City. ;)

Ik ben het volledig eens met Pietje II, maar het moet zich mintens 4 jaar na Vice City afspelen.

dan kunnen er al extra stukken zijn en kan je Tommy lekker afknallen of The vercetti Crime Ring joinen. :bonk:

Sorry voor het dubbelposten ik had het niet opgemerkt... :$ :$ :$ :$

Bewerkt: door Miyamoto
  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Arjen

2

• Colonel Cortez

2

• dopertje

2

• medion

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
ookal wordt het een storie van vice city denk ik weer in de zelfde tijd als vice city

Waarom denk je dat? GTA 3 speelde zich in 2001 af, en GTA LCS in 1998, dus dat maakt niets uit.

Geplaatst:
Nog steeds in de jaren 80. Maar na 1986. Ik wil weten hoe het gaat met Tommy Vercetti nadat hij de macht heeft behouden in Vice City.

Helemaal mee eens, zou het ook graag willen weten.

Geplaatst:

Het zou zich moeten afspelen in de toekomst. Zodat je de "oude" Tommy ziet in dat groot huis op Starfish Island.

Geplaatst:

Deze Jaar Dus 2006 Of 2007

Want Dan lijkt alles nieuw en dan is het echt leuk

Dus ik wil het in 2006 Of 2007

Geplaatst:

Dan is het toch geen ViceCity meer :?, ViceCity staat bekend om zijn mooie stranden en goede sfeer.

Dus dat lijkt mee een raar ding. Maar nu even Ontopic: Van mij moet het in de jaren 80 komen. Waarom?: De sfeer de muziek het alles. :D

Geplaatst:

GTA Vice City had zijn succes grotendeels aan de sfeer van de jaren '80 te danken. De vraag is of een Vice City zonder die sfeer wel in de smaak zou vallen bij de fans. Het zelfde lettertype van Vice City Stories in het logo doet (gelukkig) vermoeden dat het spel zich in ongeveer dezelfde tijd zal afspelen.

Geplaatst:

Ik kan me eigenlijk geen Vice City voorstellen in een andere tijd. Ik heb momenteel niet echt een voorkeur.

Geplaatst:

80's is gewoon lekker relaxed in Vice City, mooie en leuke muziek, lekker tropisch, mooie neonlichten/buizen, ik kan me ook eigenlijk geen andere tijd voorstellen in Vice City. ;)

Ik ben het volledig eens met Pietje II, maar het moet zich mintens 4 jaar na Vice City afspelen.

dan kunnen er al extra stukken zijn en kan je Tommy lekker afknallen of The vercetti Crime Ring joinen. :bonk:

Sorry voor het dubbelposten ik had het niet opgemerkt... :$ :$ :$ :$

Als het na 4 jaar afspeelt is het geen 80ies maar 90ies, want GTA Vice City speelt af in 1986. Ik vind dat het in 1988 af moet spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...