Thabit Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 Waar kan ik .png bestanden uploaden? Ik heb namelijk een bannertje gemaakt! Reageren
RTS Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 http://imageshack.us/index3.php Reageren
Thabit Geplaatst: 27 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2004 (bewerkt) Oeps, ik bedoel photoshop images! Bewerkt: 27 september 2004 door Mitch Reageren
Pete-R Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 Weet je misschien ook waar ej avi bestanden kan uploaden? Reageren
Marius Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 uhhm psd afbeeldingen kan je niet bekijken daar heb je photoshop of imageready voor nodig dus eerst moet je er een .gif, .png of .jpg van maken en die uploaden. Reageren
Timovich Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 Weet je misschien ook waar ej avi bestanden kan uploaden? Ik zou naar http://www.geocities.com gaan je moet dan eerst een yahoo-account aanmaken dan heb je ook geocities je kan dan tot 15mb uploaden! Je kan maar 5mb per bestand uploaden uhhm psd afbeeldingen kan je niet bekijken daar heb je photoshop of imageready voor nodig dus eerst moet je er een .gif, .png of .jpg van maken en die uploaden. .jpg is het beste Reageren
Q Dude Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 ik vind gif eigenlijk beter verslecht de kleuren niet zo erg als bij jpg tenzij je paint gebruikt Reageren
Thabit Geplaatst: 27 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2004 Nee, laat maar, ik weet het al! BTW: Bij mij kan je ook een sig aanvragen! Reageren
Timovich Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 Nee, laat maar, ik weet het al!BTW: Bij mij kan je ook een sig aanvragen! Ok *slotje* ik vind gif eigenlijk beter verslecht de kleuren niet zo erg als bij jpg tenzij je paint gebruikt Nee gif is meestal voor bewegende plaatjes .jpg is egt de beste vind ik ook hoor! Als ik mijn sigs enzo in jpg opsla zijn ze gewoon zo als het hoort maar bij gif worden ze egt lelijker van Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 Als je de afbeelding opslaat naar .gif wordt het ook gezegd dat er kleuren verloren kunnen gaan, marja who cares Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.