Merticus XVII Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Ik heb veel kunnen oefenen en heb een mooi resultaat uitgekomen Ik heb ook nog een tweede kunnen maken Raten a.u.b Bewerkt: 7 april 2006 door Lenwë Tîwele Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Prachtig die 1 st:P ook de vooral de render :P 10/10. 2De valt wat tegen vergelijken met de 1ste dan . 8/10. KUTGW! Reageren
SummerBase Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 De eerste een 9 wanwege mooie combinatie render/achtergrond/font. De tweede is iets minder, ook minder tijd aan besteed niet? Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 De eerste een 9 wanwege mooie combinatie render/achtergrond/font.De tweede is iets minder, ook minder tijd aan besteed niet? Ik heb inderdaad iets minder tijd in besteed dan die eerste. Al vindt ik die eerste een geslaagde signature. Bedankt allebij voor de mooie cijfers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.