Hayabusa Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Hoi ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste mod. Ik heb het voor GTA: Vice City gemaakt. (t spel San Andreas heb ik ook maar daar ben ik nog niet aan begonnen ) Het moet een Gameshop voorstellen bij mij in de buurt Bewerkt: 7 april 2006 door Hayabusa Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Van harte welkom op het forum. Veel plezier hier. Ik vind het opzich wel leuk. Maar jammer dat sommige afbeeldingen zo groot zijn. Verder is het wel mooi gelukt. Een 8/10. Reageren
Hayabusa Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Bedankt voor de cijfer Kan ik de file (in .RAR) ook ergens uploaden en dan de link hier plaatsen. zou graag mn werk met andere willen delen, of is dat niet toegestaan? Reageren
EXIT Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 dat is zeker toegestaan. alleen kan ik me de site voor te uploaden niet bedenken rapeshare.com of zo iets Reageren
Schno009 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 ik raad deze aan: Upshack Hiermee kun je een link direct naar de file doen en het is gratis (max 20mb) Reageren
Hayabusa Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ok toppie Link naar de file: Game Shop mod Reageren
Blastov Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Ik heb ook wel een host voor je, geheel gratis, geheel reclameloos met directe link PB me Over je mod, ik vind hem leuk gemaakt. Als VC iets niet heeft is het wel een gameshop, dus super XBox plaatje is was uitgerekt maar maakt niet zo veel uit Bewerkt: 8 april 2006 door Blaster27 Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Probeer hier wat aan te werken: De doorgekruiste ramen, moet je niet te egaal proberen te laten lijken, je moet er desnoods een soort van doorheen kijken. Reageren
Hayabusa Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 MrKooKie, bedankt voor de tips, als ik tijd heb zal ik daar wel aan werken zoals het je is opgevallen staat de "gamecube" reclame aan de zijkant van het gebouw ook in spiegelbeeld, is daar een manier voor om dat goed neer te zetten? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Werkelijk, geen idee, gewoon het plaatje vanzichzelf laten spiegelen? Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik vind het wel leuk gemaakt hoor, ga zo door!! Cijfer: 7,5/10 Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 heel leuk gemaakt mooie mod leuke textures CIJFER 7.9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.