dre1975 Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik ben dan misschien in sommige ogen maar een beginnertje, maar toch vraag ik het. :$ Kan ik als ik in het begin in Los Santos zit, ook een vriendin krijgen ? Zo ja, hoe doe ik dat ? moet ik er iets voor doen ? en hoe ? Alvast thanks. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Hej Dre1975, Ja, in Los Santos kun je ook een vriendin krijgen. Je moet daarvoor ongeveer 15-20 missies in Los Santos uitspelen. Tijdens de missie Burning Disere moet je Denise Robbinson redden uit een huis van de Vagos. Als je haar gered hebt, komt ze in de buurt van de Grove-Street te wonen. Als je deze missie voltooid is het jou vriendin en kun je met haar daten. Hier is nog wat informatie als je met haar hebt. Als je dan met haar hebt kun je met haar uitgaan oftewel daten. Je kunt naar de bar of lekker een potje dansen. Ze heeft niet de gangen zoals Vagos en de Ballas erg lief, dus soms kun je ook een drive-by missie met haar doen. Dan mag je lekker Vagos/Ballas members vermoorden. Verder zijner nog veel meer vriendinnen. In dit topic kun je er veel informatie over vinden. Dit is verder nog het officiele topic over de vriendinnen. Verder kun je ook altijd nog WiKiGTA raadplegen. Succes met je vriendin Denise RobinsonOmschrijving: Waar vind ik haar: Na de missie Burning Desires vind je haar vlak bij je eigen huis Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00 Waar wil ze eten: Het cafe wat bijna om de hoek is Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos Hoe hard wil ze rijden: Vrij rustig, het liefst bij haar in de buurt Beloning: 15%: Niks 40%: Sex is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Pimp Suit in je warderobe Bewerkt: 7 april 2006 door Ruurd31 Reageren
RobbertR Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Ja in Los Santos kan je ook een vriendin krijgen. Haar naam is Denise Robison. Nar de missie Burming Dessire is ze vlak bij je huis te vinden (aangegeven met een rood hart.) Even wat Informatie over haar: Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00. Waar wil ze eten: Het cafe wat bijna om de hoek is. Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos. Hoe hard wil ze rijden: Vrij rustig, het liefst bij haar in de buurt. Dit kan je aan haar verdienen: Beloning 40%: Seks is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Pimp Suit in je warderobe Voor een volledig overzicht van alle vriendinnen meot je hier kijken. Bewerkt: 7 april 2006 door RobbertR Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.