Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie wil tegen mij battlen?

Thema: Freestyle(je mag zelf iets bedenken)

Soort: Signature

Max size: 400X150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Zo snel mogelijk inleveren.

Hier is alvast mijn signature:

post-3181-1144264080.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Het stemmen is dan nu begonnen lijkt mij.

Ik begin even met die van Goliat.

Ziet er best leuk uit, met al die blaadjes op de achtergrond erbij, maar de kleuren van de achtergrond en de render passen niet echt bij elkaar. Het stoot elkaar een beetje af, het hoort niet echt bij elkaar vind ik. Die rand bij de tekst vind ik ook niet echt goed, misschien had je de opacity van je tekst wat lager kunnen zetten.

Dan Synchro.

Ziet er met de eerste indruk heel goed uit. De achtergrond past goed bij de render, en de uitstraling van de achtergrond is ook goed, niet te donker en niet te licht. Verder is de tekst, zoals hij die bij jou meestal wel is, erg goed gedaan. Misschien had de render een beetje ingeblend kunnen worden....

Mijn stem gaat in deze battle naar:

Synchro

Allebei nog veel succes in de battle hoor,

en KUTGW! :klap:

Edit: Jammer dan, Arjen. En als je hier toch post, geef dan ook meteen je stem! :duh:

Bewerkt: door Froodooo

Eeh.. Heeft Goliat al toestemming gegeven dat Synchro tegen hem mag battelen? :puh:

Misschien zegt hij nu wel af, omdat je op Synchro hebt gestemt. Haha.. En daar gaat je lange pst. :D

edit: OMG DAGO!

edit2: Froodooo, als ik zeg dat je hier nog niet mag stemmen, waarom zou ik het dan wel doen. :{

Bewerkt: door Arjen
Geplaatst:

Deze stemmen tellen niet mee , eerst toestemming van Goliat hebben.

Dus ik zou niet posten als ik jou was..

Ik heb er natuurlijk geen probleem mee dat Synchro tegen mij gaat battlen. :Y

Wat mij betreft tellen alle voorgaande stemmen dan ook mee. ;)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Ik vind die van Synchro mooier dan die van Goliat, ik kan zo enkel op Synchro stemmen. :engel:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...